Wat zijn de voorwaarden voor een vergoeding voor een elektrische kolf?

Re: Wat zijn de voorwaarden voor een vergoeding voor een elektrische kolf?

Fanatiekeling

Op de website onder Vergoedingen kun je zoeken op " borstkolf". Het resultaat staat in de bijlage. Er worden geen eisen gesteld aan de leverancier volgens de tekst,  maar het mag niet tweedehands zijn.

Groet, Feina.

Community Manager

Welkom op de community @SamiraBo. Allereerst gefeliciteerd met de komst van jouw baby! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad. En dat je een lief kindje aan de wereldbevolking hebt toegevoegd.

Zoals je ziet, heb ik jouw topic en het antwoord van @Feina verplaatst naar dit topic dat over het zelfde onderwerp gaat. Staat in dit topic het antwoord waar je naar op zoek was? Als dat niet zo is, of wanneer je nog aanvullende vragen hebt, laat dat dan even weten. Dan helpen we je verder!

Fanatiekeling
Misschien is de bedoeling van Samira’s vraag of het ook vergoed wordt als de bevalling in een onverzekerd jaar was?
Groet, Feina.

Community Manager

Feina stelt een interessante vraag @SamiraBo. Heb jij deze vraag ook? En wil je weten of je een borstkolf ook vergoed krijgt als je in 2018 niet bij ons verzekerd was? Of had je een andere vraag en heb je inmiddels het antwoord op de vraag gekregen? Ik hoor het graag van je!

Starter
Dag Corine,
Ik wil inderdaad weten of je een borstkolf ook vergoed krijgt als je in 2018 niet bij jullie verzekerd.

Webcare

Alsnog gefeliciteerd met je kleintje Samira, hopelijk geniet je volop van je kindje.

Het maakt niet uit of je vorig jaar niet verzekerd was bij ons. Er wordt gekeken naar de datum van aanschaf van de borstkolf en of je pakket op dat moment toereikend was voor vergoeding. In onze polisvoorwaarden lees je de specificatie voor vergoeding nog eens terug op blz 74 artikel 30. Ik laat het meteen zien:

Wij vergoeden aan vrouwelijke verzekerden de kosten van aanschaf of huur van een borstkolfapparaat. Wat wij (volgens dit artikel) niet vergoeden Wij vergoeden niet de kosten van: a losse onderdelen van het borstkolfapparaat; b de aanschaf van tweedehands borstkolven. Aanvullend Basis Plus Module geen dekking 1 ster geen dekking 2 sterren maximaal € 75,- per zwangerschap 3 sterren maximaal € 75,- per zwangerschap 4 sterren maximaal € 75,- per zwangerschap.

Jij zit dus helemaal goed met de vergoeding.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.