Vergoeding KID behandeling

Nieuwkomer

Hallo,

Via de huisarts een verwijzing gekregen naar het Centrum Voortplantingsgeneeskunde Brabant (TweeSteden ziekenhuis Tilburg) voor een KID behandeling: IUI. In eerste instantie was deze verwijzing naar het Amphia ziekenhuis, waar jullie een contract mee hebben, maar zij bieden deze behandeling niet aan. De enige plek waar wij in de buurt terecht konden is Tilburg. Nu zag ik dat jullie geen contract met dit ziekenhuis hebben. Wat heeft dit voor gevolgen voor de vergoeding (ik heb een basisverzekering budget met maximaal eigen risico)?

Vergoeding KID behandeling

1 ANTWOORD

Re: Vergoeding KID behandeling

Webcare

Goed dat jullie van tevoren informeren naar de vergoeding voordat de IUI behandeling plaatsheeft.

Ik wil intern voor je eerst meer uitzoeken over IUI en vergoeding bij een niet voor Budget gecontracteerd ziekenhuis.

Wil je mij in een privébericht je relatienummer, postcode en huisnummer + 06 sturen?

Dan kom ik bij zowel openbaar als in een privébericht bij je terug met het antwoord op je vraag.

Hoor graag van je @Grom,

groet 

Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.