Slimmer zwanger

Starter

Via de website van zilveren kruis heb ik vernomen dat het zelfhulpprogramma slimmer zwanger eenmalig vergoed wordt.

Nu wil ik daar graag gebruik van maken, en ik heb mij aangemeld via de website van slimmer zwanger.

Na het invullen van mijn verzekeringsnummer ben ik doorgestuurd naar ideal om te betalen.

Moet ik het bedrag eerst voorschieten en dan declareren, of heb ik iets verkeerd gedaan?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Slimmer zwanger

6 ANTWOORDEN

Re: Slimmer zwanger

Bewerkt 
Fanatiekeling

Ik heb de voorwaarden van Zilveren Kruis en de website van Slimmerzwanger.nl bekeken. 

Je moet wel tenminste een aanvullende verzekering van minstens twee sterren hebben. Bij een ster is er geen vergoeding.

Op de website van Slimmerzwanger heb ik het registratieformulier gezien. Ik zie niet dat daar om het polisnummmer wordt gevraagd. Als er wel om een polisnummer wordt gevraagd en daarna toch een Ideal betaling wordt gestart, is dat wel raar. 

Zie de bijlage met extra informatie, verzameld van diverse websites. 

Groet, Feina.

Starter

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inderdaad een aanvullende verzekering met twee sterren.

Toen ik dat inschrijfformulier had ingevuld en doorklikte kwam daar mijn polisnummer te staan en het verzoek om te betalen.. Heb het voorlopig nog niet betaald.

Fanatiekeling

Op basis van de verzamelde informatie, komt Zilveren Kruis niet om terugbetaling heen, als u nu wel zou betalen. 

Maar ik vind dat ze het zelf even hier op het forum goed moeten uitleggen, zodat ook anderen met een zwangerschapswens, deze informatie krijgen. 

Groet, Feina.

Expert

Hallo Karlijn,

“Slimmer Zwanger” is een zelfhulpprogramma in de vorm van een app. Dit programma is bedoeld om de kans op zwangerschap te vergroten en de problemen bij de zwangerschap te verminderen.

Het abonnement van “Slimmer Zwanger” is voor de duur van 26 weken.

De kosten van het abonnement is eenmalig 29,95 euro.

Je betaalt deze kosten eerst zelf. Daarna declareer je de nota bij ons. Wij betalen de kosten vanuit de aanvullende verzekering met 2, 3 en 4 sterren volledig aan je terug. Je hebt recht op 1 abonnement voor de gehele duur van de verzekering.

De Zorgcoach is op werkdagen te bereiken via de chat, of bel ons op het telefoonnummer 071 – 364 02 80.

Zorgcoach Zilveren Kruis

Fanatiekeling

Maar de TS stelt, dat ze een polisnummer moest invullen. Wat heeft dat dan voor nut? Dat zelfhulpprogramma hoeft toch niet te weten bij wie ze verzekerd is? 

Groet, Feina.

Expert

Goed opgemerkt, Feina Smiley Knipoog

Ik heb de vraag uitgezet bij Slimmer Zwanger.

Slimmer Zwanger geeft aan dat zij niet vragen om een relatienummer. Iedereen kan zich op hun site Slimmer Zwanger aanmelden met een emailadres en een wachtwoord.

Als het inloggen een probleem oplevert, kan je hen mailen via slimmerzwanger@erasmusmc.nl. 

Zorgcoach Zilveren Kruis