Op zoek naar suggesties voor een Vruchtbaarheidskliniek

Voorbijganger

Beste allemaal,

Ik ben nieuw in dit forum en op zoek naar een aantal adviezen over de vruchtbaarheid kliniek. Mij en mijn man hebben geprobeerd om soorten te worden op een natuurlijke manier voor meerdere jaren. Helaas is niet workout voor ons beiden. Wij zijn reeds aan één Vruchtbaarheidskliniek geweest. Na een aantal test werden gedaan de dokter vertelde ons dat niet zal een kans om zwanger te raken op een natuurlijke manier. Ik moet op zoek naar een eiceldonor. Daarom heeft men besloten om een tweede advies te vragen. Ik vond een andere kliniek in België, First Egg Bank. Volgens de overzichten zou het de beste kliniek moeten zijn wanneer het over vruchtbaarheidsproblemen komt. Heeft iemand al ervaring met hen? Voor het geval ik zal een link toe te voegen aan het http://www.First-Egg-Bank.com/ kijken uit naar uw antwoord. Dank u

Op zoek naar suggesties voor een Vruchtbaarheidskliniek

3 ANTWOORDEN

Re: op zoek naar suggesties om Vruchtbaarheidskliniek

Community Manager

Welkom op de community @sofia123. Wat verdrietig dat zwanger worden niet zo makkelijk lukt. En begrijpelijk dat je op zoek gaat naar mogelijkheden om toch zwanger te kunnen worden. Ben je op zoek naar ervaringen van anderen met vruchtbaarheidsklinieken in het algemeen? Of wil je weten of mensen ervaring hebben met de First Egg Bank in België.

Heb je al contact met ons gehad voor advies en hulp?

Voor een behandeling in het buitenland kunnen mensen van ons Competence Center Buitenland je misschien verder helpen. Voor een eventuele vergoeding heb je namelijk vooraf toestemming van ons nodig. Vul hiervoor het aanvraagformulier in voor niet-spoedeisende zorg in het buitenland. Of bel voor persoonlijk advies naar mijn collega's van ons team Buitenland op telefoonnummer 071 364 04 50. Zij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur.

Als er andere vragen zijn waarbij ik je kan helpen, laat het gerust weten. Ik denk graag met je mee

Re: Op zoek naar suggesties voor een Vruchtbaarheidskliniek

Fanatiekeling

De website maakt op mij de indruk dat dit niet vergoed zal worden door de Nederlandse zorgverzekeraar, omdat het geen erkende zorg biedt ( denk ik). Het aanbieden van donoreicellen of donorzaad behoort volgens mij in NL niet tot zorg die onder de basisverzekering valt. 

Ik raad u aan om eerst nog eens met een academische ziekenhuis is Nederland of Belgie in zee te gaan en van daar uit verder te gaan. Zij verwijzen eerder door naar betrouwbare (en welllicht) vergoede klinieken. 

Groet, Feina.

Re: Op zoek naar suggesties voor een Vruchtbaarheidskliniek

Community Manager

Ik heb nog even navraag gedaan bij mijn collega's van het Competence Center Buitenland. Zij hebben helaas geen ervaring met First Egg Bank. En kunnen je hierin dus ook niet verder adviseren @sofia123. Misschien zijn er op de community nog leden die advies hebben voor Sofia?