Is de Nij Geertgen vruchtbaarheidskliniek Elsendorp gecontracteerd in 2018?

Starter

Als klant wil ik weten of de Nij Geertgen kliniek te Elsendorp gecontracteerd is in 2018. Ik ben deze week geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ben nu ongewenst gesteriliseerd. Ik ben al 20 jaar in de strijd met overgewicht en deze kliniek kan mij helpen aan gezinsuitbreiding. Geen gecontracteerde zorg betekent voor mij overstappen naar een andere zorgverzekeraar.

Ongewenst gesteriliseerd is geen keuze! Dit overkomt je.

Is de Nij Geertgen vruchtbaarheidskliniek Elsendorp gecontracteerd in 2018?

4 ANTWOORDEN

Re: Is de Nij Geertgen vruchtbaarheidskliniek Elsendorp gecontracteerd in 2018?

Fanatiekeling

Ik vind het echt heel erg voor u. Bent u nu een eierstok kwijt, of twee, of de baarmoeder? Hoe is dit mogelijk? Ik dacht dat er nog een eierstok en de baarmoeder behouden zou blijven. En heeft u een verwijzing naar deze kliniek gekregen? 

Hoe komt het dat u juist naar deze kliniek wil? Bent u daar al bekend, of zijn zij de enige? Dit laatste kan ik me niet voorstellen.

Groet, Feina.

Starter

Ik ben 2 eileiders kwijt door de buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. De eierstokken heb ik nog en dit is het enige orgaan dat ons kan helpen om een kinderwens te verwezenlijken. Ik kamp al 20 jaar met overgewicht en kom helaas niet to het grensgewicht van de algemene contractors. We hebben diverse opties geprobeerd en met hoed resultaat maar ik kom helaas niet aan het grensgewicht. Ik vind dat iedere vrouw het recht heeft om kans te maken op deze speciale zorg.

Fanatiekeling

@MarschaBos 

Ik heb nog een vraag over je opmerking " Ik kamp al 20 jaar met overgewicht en kom helaas niet to het grensgewicht van de algemene contractor". 

Wat bedoelt u daarmee? Wordt aan u een IVF geweigerd ivm het overgewicht?

Groet, Feina.

Re: Nij Geertgen kliniek Elsendorp

Moderator

Welkom op de community @MarschaBos. Goed dat je deze vraag hier stelt. Wat een verdrietige situatie... Misschien vind je het prettig om hulp en advies te krijgen van onze Zorgcoach?

Ik heb even voor je gekeken in de Zorgzoeker en gezocht op 'Nij Geertgen'. Daar zag ik dat we voor 2018 nog met deze kliniek in onderhandeling zijn. Misschien is het handig om onze Contractmelder in te vullen? Dan krijg je bericht zodra een ziekenhuis door ons gecontracteerd is. Als er verder nog iets is, waar je vragen over hebt, laat het mij gerust weten!