Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

telefonisch contact met uw klantenservice

Bewerkt 
Nieuwkomer

2 maart telefonisch contact gehad met uw klatenservice, maar na aantal tellen weer opgehangen, communicatie met uw medewerkster was niet normaal mogelijk. Er zat een gesprek doorheen, toen ik dit melden was de reactie ja dat is mijn collega. Uit armoede maar opgehangen, en weet zeker dat ik eind van het jaar een andere zorgverzekering zal nemen.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

telefonisch contact met uw klantenservice

1 ANTWOORD

Re: telefonisch contact met uw klantenservice

Bewerkt 
Moderator

Hoi Goofy55,

Ik heb je bericht verplaats naar ons forum. Je bericht stond als verbeteridee op onze Denk Mee pagina. Omdat het mij een goed idee lijkt met elkaar te kijken wat we kunnen doen heb ik je bericht verplaatst naar de plek op de community waar we met elkaar in gesprek kunnen.

In je berichtje lees ik dat je helaas geen goed gesprek hebt gehad met mijn collega. Ik vind het vervelend om te lezen dat dit voor jou resulteert in het willen overstappen naar een andere zorgverzekeraar! Zou je mij kunnen vertellen wat er precies is gebeurd? En heb je ondertussen al antwoord gekregen op je vraag of kan ik je hier nog verder mee helpen? Stel je je vraag liever niet openbaar? Je kan mij ook een prive berichtje sturen.