Zorgzoeker: storing landkaartje

Fanatiekeling

Hallo, 

bij het gebruik van de zorgzoeker had ik twee problemen:

- het landkaartje werkt niet goed: alleen de dichtsbijzijnde ziekenhuizen worden getoond. Zie bijlage.

- filteren op ongecontracteerd of iets anders lijkt onmogelijk, terwijl er wel een filterknop aan wezig is.

Groet, Feina.
  • Zilveren Kruis Online

Zorgzoeker: storing landkaartje

1 ANTWOORD

Re: Zorgzoeker: storing landkaartje

Moderator

Hoi Feina, 

Bedankt voor het melden! 
Ook bij mij geeft het landkaartje alleen de ziekenhuizen in de dichtstbijzijnde regio weer. 

Met betrekking tot de filters. Het systeem lijkt wel te werken. Alleen is er bij ziekenhuizen inderdaad maar één filter aanwezig. Bij de standaard zoek opdracht laat hij alles zien, ook waar geen contract is of wanneer we nog in overleg zijn. Middels de filter kan je alleen kiezen om enkel de gecontracteerde opties te laten zien. Ik begrijp dat jij hier liever meerdere filter opties zou zou willen zien. 

Als voorbeeld: wanneer je zoekt op bijvoorbeeld fysiotherapie dan zie je hoe het eruit ziet wanneer er veel meer filter opties zijn. Ook opties die niet te maken hebben met contractering. 

Ik geef beide punten door aan mijn collega's die de zorgzoeker beheren! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.