Zorgverzekering aanpassen werkt niet (Microsoft Sharepoint)

Nieuwkomer

Goeiedag,

Dit is de zoveelste keer deze maand dat ik mijn zorgverzekering probeer aan te passen. Als ik klik op Check uw pakket (https://mijndomein.zilverenkruis.nl/Paginas/default.aspx) word ik doorverwezen naar een blanke pagina (https://mijndomein.zilverenkruis.nl/Paginas/Polischeck.aspx). Af en toe zie ik een foutmelding daarop van Microsoft Sharepoint.

Ik heb dit in de voorbije maand met 3 verschillende computers gecheckt, met Chrome, Firefox en zelfs Edge. Op iOS werkt het ook niet. Ik heb dit ook al gemeld via email... maar nog steeds geen oplossing.

Kan dit aub opgelost worden?

Groet

Zorgverzekering aanpassen werkt niet (Microsoft Sharepoint)

10 ANTWOORDEN

Re: Zorgverzekering aanpassen werkt niet (Microsoft Sharepoint)

Moderator

Hallo @TVG Welkom op de community. Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik heb even navraag gedaan bij mijn collega's van Mijn Zilveren Kruis. Zij geven aan dat het lijkt te gaan om een lokaal probleem. Het proces dat je doorloopt is goed, alleen het resultaat is niet goed.

Zou je mij jouw relatienummer willen sturen in een prive bericht? Dan kunnen we even met je meekijken. Je stuurt mij een prive bericht door naast mijn foto op mijn naam te klikken.

Fanatiekeling

De mijnomgeving werkt niet goed. Ik logde in met een digid van een niet-verzekerde en kan nu niet meer bij de inlogpagina komen. 

Groet, Feina.

Moderator

Als iemand niet verzekerd is bij ons dan kan die persoon ook niet met DigiD inloggen @Feina. En dan krijg je ook de foutmelding te zien die jij meestuurt. Ik weet dus niet goed hoe ik je hierbij kan helpen.

Los van mijn opmerking hierboven heb ik nog een tip. We hebben ook een algemene pagina 'hulp bij technische problemen'.

Fanatiekeling

@Corine V: ik wilde daarmee aantonen dat na het gebruik van de digid een soort na-problemen kunnen ontstaan. 

Het probleem is inmiddels verdwenen, maar het kost kennelijk tijd en het lijkt me niet goed. Want als een gezinslid een fout maakt tijdens het inloggen, kan een ander niet meer inloggen doordat de verbinding " platligt".

dus : er staat weliswaar " uw sessie is beeindigd", maar op dat moment kan ik niet een andere sessi beginnen. Deze boodschap bleef een hele tijd verschijnen!

Groet, Feina.

Moderator

Ik geef je melding door @Feina aan mijn collega's van het team Mijn Zilveren Kruis. Het issue waar @TVG tegenaan liep, is inmiddels wel al opgelost.

Uitblinker

hoi @Feina,

wat bij digid vaak gebeurt is dat de laatst gebruikte digid-gebruikersnaam blijft in het geheugen daar staan, als je dan weer inlogt en niet de goede digid-gebruikersnaam selecteerd, dan ga je dus weer inloggen met de foute gebruikersnaam.
als ik (gelijktijdig) bij ZK en menzis(m'n ma) inlog, selecteerd digid ook mijn gebruikersnaam voor menzis, even de juiste selecteren en dat lukt het gewoon.

@TVG,

van hier uit gezien zijn er totaal geen problemen, als ik op de linken klik die jij hebt geplaatst, opent bij mij de digid inlogpagina normaal (met de laatst gebruikte gebruikersnaam)

misschien een fout in de instellingen? 
en misschien is sharepoint niet het juiste programma om hiervoor te gebruiken?
groet mike

Community Manager

@Feina en @diadino24 Wat een manier is, om te checken of het aan de website ligt of aan de gegevens die in de browser zijn opgeslagen is om een incognito venster te openen. Dat kan in Chrome met Control + Shift + N en in Internet Explorer en Firefox is het Control + Shift + P. Hierdoor worden de cookies van de vorige sessie niet meegenomen in de sessie die je in dat nieuwe venster opent.  

Fanatiekeling

@diadino24 : ik ben bekend met het " onthouden" van de gebruikersnaam. He schermpje in mijn bijlage kreeg ik in de fase daarvoor, dus nog bij zilveren kruis. Op het moment dat ik inloggen kies. 

Je kunt het zelf uitproberen door in te loggen met de digid gegevens van een niet-verzekerde in te loggen. 

Groet, Feina.

Fanatiekeling

@Raoul: ik heb het probleem aangegeven. Jullie kunnen ook zelf deze controle doen. Om mijn fout te herhalen, hoef je enkel met het digid van een niet-verzekerde in te loggen.

Aan de gegeven adviezen heb ik niets, omdat ik niet op een PC werk. Over Cookies verwijderen op een Ipad hoef ik ook niets te leren. Het is mogeljk dat ik dit zelfs al gedaan heb vóórdat ik over mijn storing melding deed in dit topic. 

Groet, Feina.

Moderator

Het probleem van TVG hebben we inmiddels opgelost @Feina.

Ik snap niet goed waarom we jouw foutmelding zouden moeten herhalen. Als iemand niet bij ons verzekerd is, hoeft hij/zij toch ook niet in te loggen? Ik ben je in dit topic een beetje kwijt helaas....en kan je niet volgen.