Zorgkostenoverzicht op Mijn Zilveren Kruis

Nieuwkomer

Sinds enige tijd is het zorgkostenoverzicht op Mijn Zilveren Kruis gewijzigd.

Dit zal ongetwijfeld in samenspraak met een klantenpanel zijn gebeurd, maar waar is het overzicht gebleven waarop ik kan zien uit welke “pot” (basis/aanvullend/tandarts) een vergoeding is betaald?

En waarom zie ik niet meer gelijk het totaalbedrag als ik op een verzekerde binnen mijn gezin klik?

Als voorbeeld stuur ik een Excel-bestand mee zoals ik dat jarenlang tot mijn grote tevredenheid kon bijhouden.

• Zilveren Kruis Online

Zorgkostenoverzicht op Mijn Zilveren Kruis

2 ANTWOORDEN

Re: Zorgkostenoverzicht op Mijn Zilveren Kruis

Community Manager

Hoi @Piet Koper, we testen grote veranderingen inderdaad altijd. Ons doel is om de informatie steeds meer te bundelen en niet op verschillende plekken te tonen. Bedoel je met 'pot' het overzicht van jouw zorgverbruik? Dat zou je op deze pagina moeten kunnen zien. 

De rest van jouw vragen zal ik even moeten bespreken met degene die de veranderingen heeft bedacht.

Re: Zorgkostenoverzicht op Mijn Zilveren Kruis

Community Manager

Hoi @Piet Koper, ik heb voor je nagevraagd hoe het nu werkt binnen het nieuwe ontwerp. Een overzicht kan je vinden wanneer je, helemaal links onderin naar 'Mijn zorgkosten' gaat. Op de volgende pagina vindt je dan rechts bovenaan 'Download declaraties'. Op de pdf die dan wordt gedownload staat het overzicht (per persoon). 

Het totaalbedrag is in het nieuwe ontwerp helaas niet gelijk meer zichtbaar. In de feedback die de ontwikkelaars hebben gekregen kwam wel naar voren dat er wel behoefte aan is. De vraag of het terug dient te komen wordt meegenomen in de volgende doorontwikkeling van de pagina.