Zorggebruik 2014 opvragen

Nieuwkomer

Goede avond,

In 2014 ben ik verzekerd geweest bij Agis. Daar wil ik graag mijn zorggebruik van terug willen zien. Dat is helaas niet mogelijk. Een telefonische medewerker weigerde mij een kopie van mijn eigen dossier te verzenden. Ik sta perplex en vind het onwijs frustrerend dat er voor mij geen opties meer over blijven. Mijn topic is dan ook vanuit wanhoop geopend. Hopelijk weet iemand raad. 

Alvast bedankt voor het reageren.

Groet,

MSK

• Zilveren Kruis Online

Zorggebruik 2014 opvragen

1 ANTWOORD

Re: Zorggebruik 2014 opvragen

Webcare

Goedemiddag Msk, we willen niet dat jij wanhopig bent, we gaan natuurlijk kijken wat we wél kunnen doen voor je. Je kunt inderdaad je zorgverbruik in het klantdomein raadplegen tot en met 2015. Mag ik van je horen in een privébericht wat je precies wilt weten over je  zorgverbruik van 2014?

Stuur je mij je relatienummer, geboortedatum en postcode in een privéberichtje? Dan pak ik je polis erbij.

We krijgen vaker vraag of we jaaroverzichten willen toesturen voor de belastingdienst of  CAK  of voor een overzicht van het eigen risico. Vaak willen klanten een jaaroverzicht om aan te kunnen tonen welke kosten wij niet hebben betaald. Daar is een declaratieoverzicht ook voldoende voor.

Omdat het  tijdrovend is een jaaroverzicht te maken terwijl een declaratieoverzicht ook voldoende is voor bovenstaande situaties wijzen we dit verzoek af. Maar nogmaals, ik hoor graag wat je precies wilt weten of het zorgverbruik zodat ik je verder kan helpen.

groet,

Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.