Welkom bij de Zilveren Kruis community!

Community Manager

Welkom bij de Zilveren Kruis community!

Op dit platform kan je meepraten over onderwerpen rond zorg, gezondheid en onze producten en diensten. Daarnaast informeren we je via onze blogs over actuele onderwerpen en kan je meedenken over nieuwe producten of diensten of zelf een idee indienen.

Om je te helpen wegwijs te worden op onze community vind je hieronder een aantal handige links.
Kom je er niet uit? Vraag dan je medegebruikers of onze moderators om hulp.

De basisprincipes van de community
Hoe kan ik me registreren?
Hoe kan ik naar informatie zoeken?
Hoe kan ik een bericht plaatsen?

Met vriendelijke groet,

Raoul - Community manager Zilveren Kruis

Welkom bij de Zilveren Kruis community!

2 ANTWOORDEN

Re: Welkom bij de Zilveren Kruis community!

Bezoeker
Als ik op deze pagina kom en de onderwerpen aan wil klikken , openen ze niet dus kom ook hier niet verder mee. Verder begrijp ik niet dat als ik naar de home page ga er als staat welkom Ingrid 22 zonder dat ik ben ingelogd. Ook kan ik dan geen nieuw topic pkaatsen. Kan iemand mij berder helpen. Groetjes Ingrid 22

Re: Welkom bij de Zilveren Kruis community!

Community Manager

Wat jammer dat je er nog niet helemaal uitkomt @Ingrid22

Ik zag dat je dit weekend wel zelf al een topic hebt gemaakt. Lukt het niet meer op dezelfde manier?

Als je op de homepage bent kan je op een onderwerp naar keuze klikken. Op die nieuwe pagina staat dan altijd een knop om een nieuw topic te maken. Of misschien is er al een topic over hetzelfde onderwerp waarop je kan reageren. Maar om het wat gemakkelijker voor je te maken geef ik je graag een link, om direct een nieuw topic aan te kunnen maken. Klik dan hier: nieuw topic maken

Over de linkjes op deze pagina: Als het goed is kom je steeds op onze 'Help' pagina, wanneer je op één van de linkjes uit het bericht van Raoul klikt. Wat zie jij dan Ingrid? 

En tot slot de welkomstboodschap. Na het inloggen staat er inderdaad met grote letters: "Welkom terug, naam". Dit zie je alleen na het inloggen. Het zou wel kunnen dat je even iets anders bent gaan doen en nog ingelogd was toen je terug kwam? De sessie blijft namelijk 45 minuten actief. 

Ik hoop dat ik je zo weer een beetje op weg heb kunnen helpen Ingrid. 

Laat het gerust weten als je nog een vraag hebt. Over de verzekering of de community zelf!

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.