Website

Bezoeker

Ik zou het een goed idee vinden als

- er ook een klachten/opmerkingen/vragen formulier zou komen tav het funktioneren van de website (raar/niet functionerende links, bv naar de vakantiedokter; popups, bv enqueteformulier nog voor je iets gedaan hebt; kleurgebruik, bv witte letters op lichtgroene achtergrond is lekker helder; technische vragen, etc)

- er een mogellijkheid zou zijn tot contact via email.  Ik weet wel dat ZK weet wat goed voor ons is aan contactmogelijkheden, maar heb daar toch een andere mening over. 

Succes

Website

15 ANTWOORDEN

Re: Website

Uitblinker

hoi @Adrian

kijk even in dit topic klik hier

daar kun je al je commentaar over het webdesign kwijt

groet mike

Bezoeker

Hallo,

Dank voor je reaktie. Ik heb het niet over het design van de community, maar over ZK online.

Dat behoeft mi. Veel verbetering. 

Gr.

Adrian

Bewerkt 
Expert

Hallo @Adrian

Dank voor je feedback. We horen graag wat je van onze website vindt en wat er eventueel beter kan. Jouw feedback kun je op verschillende manieren met ons delen.

Het makkelijkst geef je feedback via ‘geef uw mening’

Op de meeste webpagina’s kan dat heel makkelijk via de groene button ‘geef uw mening’. Staat de button er niet dan kun je ook de button op een andere webpagina gebruiken.

Via die button kun je met emoticons aangeven wat je van de website vindt. Onder de emoticons staat een tekstveld waarin je al je feedback kwijt kunt. De feedback die binnenkomt bekijken we dagelijks. En als je graag een reactie wilt, kun je ook een e-mailadres achterlaten.

Zo ziet de feedbackbutton eruit:

Geef uw mening.jpg

Wil je inloggen in Mijn Zilveren Kruis en gaat er iets mis?

Dan kun je meer informatie vinden op www.zk.nl/storing. Daar vind je ook de mogelijkheid om een storing bij ons te melden. Of om contact met ons op te nemen met een online contactformulier.

Groet, Corine

Moderator

Ik geef graag nog een reactie op je 2e vraag, over de e-mail bereikbaarheid. 

Eén van onze communityleden had hier ook vragen en ideeën over en heeft deze in de community voorgesteld, als een denk mee idee. Ik kopieer de reactie van mijn collega Frahil, capaciteitsmanager. 

Als laatste wil ik ook nog even in gaan op je opmerking over de e-mail. Deze bieden we overdag inderdaad niet meer aan op onze website. Het emailkanaal is een verhoudingsgewijs klantonvriendelijk en inefficiënt kanaal. We zagen dat de interactie dusdanig afstandelijk / met grote tussenpozen was, dat er snel misverstanden ontstonden tussen verzekerde en Zilveren kruis. Dit zorgde ervoor dat verzekerden niet tevreden waren over het contact via e-mail. Met chat is de mate van interactie veel sneller waardoor eventuele onduidelijkheden snel kunnen worden weggenomen

Wil je meer lezen? Dit is de link naar het idee.

Uitblinker

hoi @Adrian

Verlegen smileySmiley Knipoog had ik het dus even niet correct gelezen/geïnterpreteert,

maar aanmerkingen op het forum blijven welkom Smiley Knipoog

Schermopname (93).png

betreft de site heb je gelijk, werkt niet alles perfect, maar ZK komt er pas achter als het inderdaad gemeldt wordt.

plaatje hiernaast krijg je als je je mening wilt geven.
beetje verwarrend  die eerste 2 regels, maar daar bedoelt vast iets anders mee dan dat ik lees aangezien ik blijkbaar wel mijn mailadres achter mag laten.

groet mike

Bezoeker

Smiley Vrolijk bedankt mike!

Je hebt gelijk wat betreft die eerste regels.  Ik heb nu mijn mailadres achter gelaten en zie wel of ik wat hoor.

Succes.

Adrian

Expert

Hallo @Adrian

Je feedback op de website is binnengekomen. Bedankt daarvoor! Volgende week krijg je van ons een reactie.

Ik heb nog een vraag: we houden ook regelmatig gebruikerstesten. Dan vragen we klanten om onze website testen. Dat gebeurt hier in ons bedrijfspand naast station Leiden. Zou je het leuk (en zinvol) vinden om daar een keer aan mee te doen? 

Groet Corine

Bezoeker

Hallo Corine V,

Je stuurt een privebericht, maar ik zie niet hoe ik dat kan doe, en ook niet of dit antwoord prive is?

Een helpfunctie mbt de website zie ik ook niet,

Dus ik ga je antwoorden zodra me dit duidelijk is.

Met vr.gr.

Adrian

Uitblinker

hoi @Adrian

prive berichten kun je versturen door op de betreffende persoon zijn of haar naam te klikken en dan in volgende scherm op ëen bericht verzenden" te klikken

Schermopname (94).png

voor corine V. klik hier

groet mike

PS. er was een handleiding voor het forum, maar kan hem zelf ook even niet terug vinden Verlegen smiley

Bezoeker

Hi Diadino24,

Ik heb een paar keer geprobeerd je een prive bericht te sturen maar dat werkte niet.

"Profiel niet bekend" krijg ik als reden.

Als ik wegraak van dit forum vind ik het ook niet meer terug. Heb je tips , bahalve naar mijn mail gaan, naarde melding van je bericht en die aanklikken.

Ben zeer benieuwd naar de handleiding als je die weer vindt...😉

Uitblinker

hoi @Adrian,

gevonden, klik hier

via "community home" en dan helemaal naar onderen toe,

dan op "wat zijn de voorwaarden van het community lidmaatschap" klikken

en dan krijg je de gebruikersvoorwaarden, wat dus eigenlijk het helpgedeelte is met uitleg over de meest gestelde vragen over het functioneren van de comminuty met o.a. het forum.

groet mike

Bezoeker

Bedankt Mike,

Dit helpt zeker. Ik had net een uurtje terug onder mijn profiel een Helplink gevonden die hier ook naar leidt.

Ik leer snel bij..😊

Community Manager

@diadino24 Top dat je @Adrian zo verder hebt kunnen helpen. 

In het nieuwe ontwerp staat de help-pagina in het uitklapmenu dat je krijgt als je rechtsboven in het menu op je eigen avatar klikt.

Eigenlijk staat nu alles op één plek, je meldingen, berichten, instellingen en ook de help-pagina Smiley Vrolijk

Bezoeker

Hi Raoul,

Ja we komen er welSmiley Vrolijk

Heb je nog ideeen waarom ik de app niet kan downloaden?

Gr.

Adrian

Community Manager

@Adrian, daar heb ik je in het andere topic een bericht over gestuurd Smiley Vrolijk