Website ZK : niveaus onduidelijk

Fanatiekeling

Ik zat op de lijn consumenten- vergoedingen- veelgesteldevragen dbc's. 

 

Ik drukte op vergoedingen in deze lijn. 

 

Vandaar uit kan ik echter niet bij veelgesteldevragendbc's komen. 

 

Zie twee schermen in de bijlage. 

 

Ik wilde toen een commentaar op de website geven. Dat kon niet met een bijlage. Vandaar dat ik het hier doe. 

 

Mijn klacht is dus dat ik van beneden naar boven kan, maar niet van boven naar beneden. Wat zie ik over het hoofd?

Groet, Feina.

Website ZK : niveaus onduidelijk

1 ANTWOORD

Re: Website ZK : niveaus onduidelijk

Expert

Hoi Feina,

dank je wel voor je feedback. Als ik het goed begrijp probeerde je vanuit het vergoedingenoverzicht 'terug' te komen op de pagina Veelgestelde vragen over de nota van het ziekenhuis? Ik kan daarover melden dat we deze pagina in de afgelopen tijd flink onder handen hebben genomen. Op basis van feedback van klanten. Voorheen was de pagina vanuit een ander doel bereikbaar vanaf 1 van de vergoedingen. Nu is de pagina zelf verbeterd. We hebben een andere insteek gekozen voor de pagina die beter aansluit op de klant. Maar nu hoort de pagina niet meer op zijn oude plekje Smiley Vrolijk. Daar werken we nu aan. In fases verbeteren we de navigatie van onze website. Medisch-specialistische zorg staat op de lijst. Ik heb alleen nog geen concrete datum. Toch hebben we deze pagina zelf wel al laten staan en is deze vindbaar omdat er echt behoefte aan is.

Geeft dit antwoord op je vraag? Grt Danielle