Wat wil jij écht als functie in de Zilveren Kruis-app?

Bewerkt 
Expert

Met de app van Zilveren Kruis kun je op dit moment al makkelijk je nota’s indienen. Maar in apps zijn natuurlijk veel meer functies mogelijk. In mijn blog vertel ik over hoe ik met mijn collega’s probeer onze app steeds beter te maken. Ons werk draait vooral om de app steeds beter te laten aansluiten op de wensen van onze verzekerden. Daarom ben ik benieuwd: welke functie zou jij graag in de app willen?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Wat wil jij écht als functie in de Zilveren Kruis-app?

4 ANTWOORDEN

Re: Wat wil jij écht als functie in de Zilveren Kruis-app?

Nieuwkomer
Ik zou graag de polis in willen kijken via de app zo kan ik altijd en overal bekijken of en hoe oets vergoed word!

Gr Jeanette

Nieuwkomer
Inloggen via de app op mijn zilveren kruis en dan eventueel met vingerscan.

Inzicht in het nog vergoedbare zorg in de declaratie app

Nieuwkomer

Ik zou het erg prettig vinden, wanneer er in de declaratie app ook nog vergoedbare zorg vemeld staat, bij zorg met een maximum. Bv nog zoveel fysio behandelingen, of nog een bepaald bedrag aan alternatieve geneeswijze. Zo kan je in een oogopslag zien of je alvast geld opzij moet leggen voor de rest of juist toch wat meer tijd tussen behandelingen moet proberen te laten zitten (indien mogelijk).

Moderator

Hoi Jeanette en Birgit,

Welkom op het forum, leuk om jullie hier te zien! 

Jeanette, bedoel je enkel de polis inzien. Of ook een soort koppeling naar de vergoedingen die erbij horen? 

Birgit, jij zou graag toegang willen tot Mijn Zilveren Kruis via de app zo te lezen. Alle informatie over je verzekering bij elkaar op de app. 

Interessante ideeën. Zeker de moeite waard voor Laurens om te kijken wat er mogelijk is en op welke termijn. Hebben jullie nog aanvullende ideeën of andere suggesties, die zijn altijd welkom!