Wat moet je doen om van de zilverenkruis nieuwsbrief af te komen?

Stamgast

Afmelden werkt duidelijk niet langer dan een maand of 2.  Iemand enig idee waarom Zilverenkruis zo'n moeite heeft met geen reclame sturen?

Wat moet je doen om van de zilverenkruis nieuwsbrief af te komen?

15 ANTWOORDEN

Re: wat moet je doen om van de zilverenkruis nieuwsbrief af te komen?

Medewerker

Hallo @wijnands

vervelend dat de afmelding niet lukt, dit zou niet zo moeilijk horen te zijn! Zou ik jouw e-mailadres en relatienummer in een privébericht mogen ontvangen zodat ik je af kan melden? Alvast bedankt.

Re: Wat moet je doen om van de zilverenkruis nieuwsbrief af te komen?

Stamgast

2 maanden niks gehad en weer is het raak. Tamelijk teleurstellend dat zilverenkruis blijkbaar niet wil of kan acteren op het uitschrijven wat ik doe via de link onderaan.

Ik heb de vraag nu maar uitgezet bij mijn werkgeveer, misschien is er op die manier iets te regelen. NEE=NEE, zo moeilijk is dat toch niet?

Community Manager

@wijnands Wat een vervelende situatie. Ik ga na laten kijken hou dit heeft kunnen gebeuren. Het is niet de info-mail die je ontvangt? Daar sta je op dit moment namelijk nog wel voor aangemeld. 

Stamgast

Beste meneer Wijnands,

Vaker bewegen, gezonder eten of beter ontspannen. Dat is soms lastig. Bijvoorbeeld door een druk leven of een beperking. Of u hebt gewoon een extra motivatie nodig. Maak kennis met Actify, een initiatief van Zilveren Kruis.

Gezonder door het leven met Actify
Zilveren Kruis geeft u de mogelijkheid gebruik te maken van Actify. Met Actify kunt u dagelijkse patronen aanpassen. En beter volhouden. Want met een gezonde leefstijl zit u lekkerder in uw vel.

Stamgast

Ik heb op de site al een hele tijd "alleen overige informatie" aan staan. Daarmee verwacht ik alleen declaratie gerelateerde mails te krijgen en niet dit soort promoties.

ZK toont zich wat mij betreft niet in staat om zich aan een simpele afspraak met mij te houden

Community Manager

Helder @wijnands, ik heb navraag gedaan en de e-mail over Actify is inderdaad onder de noemer 'info-mail' verstuurd. Ik heb jouw reactie doorgegeven aan mijn collega's en zij nemen dit mee in de evaluatie van deze campagne. Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is wat je van ons verwacht, dus ik ga nog op zoek naar een antwoord op de vraag hoe we hier in het vervolg mee omgaan. Er wordt wel gekeken naar andere manieren die ingezet kunnen worden en dus geen gebruik maken van de info-mail.

Stamgast

En het is weer raak:

Alle veranderingen in 2017 nog even op een rij

Ieder jaar zijn er veranderingen in de zorgverzekering. Dit jaar bleef het eigen risico gelijk en kwamen er enkele vergoedingen in het basispakket bij. Wilt u meer lezen over deze en andere veranderingen? We hebben ze voor u op een rij gezet.

Webcare

Goedemorgen @wijnands

Wat enorm vervelend dat je wederom een e-mail hebt ontvangen die je niet meer wenst te ontvangen. Waarschijnlijk zal dit dezelfde reden hebben als mijn collega Raoul op 7 oktober 2016 aangaf. Ik ga dit verder voor je uitzoeken. Vind je het goed als ik er morgenmiddag bij je op terugkom?

Groet,

Jasper

Stamgast

Je mag er op terugkomen. Ik heb inmiddels ook een formele klacht ingediend.

Webcare

Hoi @wijnands, jammer genoeg heb ik nog geen antwoord voor je. Als er voor mij meer bekend is, laat ik het je weten! Groet, Jasper

Stamgast

Ik wacht de reactie op mijn klacht even af. Webcare heeft al 's z'n best gedaan en met hele goede bedoelingen. Een permanente oplossing gaf het echter niet.

Stamgast

Klacht is behandeld. Uitgezocht, duurde 3 weken maar het zou echt goed moeten zijn nu. Week later nieuwsbrief nummer zoveel.

Ik snap 't echt niet meer. Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen aan IK WIL GEEN NIEUWSBRIEVEN ONTVANGEN!!!!!!

Ben al sinds OKTOBER bezig om eraf te komen!

En als een bedrijf iets doodsimpels als dit niet wil oplossen... wat is er dan nog meer mis in  de IT systemen?

Community Manager

@wijnands Klopt het dat dat dan de nieuwsbrief van maart is? Ik zie dat een collega heeft geprobeerd het te verhelpen. Als er nu weer een nieuwsbrief is verstuurd is dat dus niet gelukt. 

Stamgast

Ik weet niet wat je collega's allemaal doen.  Communicatie in deze kwestie is niet zo best.

De nieuwsbrief begint zo:

Februari 2017 

Belastingaangifte doen

Welke zorgkosten kunt u aftrekken van de belasting?

Bij Zilveren Kruis helpen we onze trouwe klanten graag op weg. Bijvoorbeeld met tips om geld te besparen. Heeft u of een van uw gezinsleden vorig jaar zorgkosten gemaakt? En kreeg u die niet of gedeeltelijk vergoed? Dan kunt u deze kosten misschien aftrekken van de belasting. Niet het allerleukste klusje om uit te zoeken. Maar als u hierdoor minder belasting betaalt, wel de moeite waard.

Bekijk onze tips

Community Manager

@wijnands Ik ga er weer opnieuw achteraan. Kan je me in een privébericht het e-mailadres sturen waar je de emails op ontvangt?