Waarom zijn we een nieuwe community gestart?

Community Manager

Best leuk, een nieuw platform, maar waarom hebben we daar voor gekozen? En wat is er anders dan het voormalige forum? Ik kan me voorstellen dat je je dat afvraagt. 

We zoeken als bedrijf voortdurend naar manieren om beter te luisteren naar onze klanten maar vooral mensen mee te laten denken over zorg, gezondheid en welzijn en de producten die we daarin aanbieden. Dit platform biedt meer mogelijkheden om dat te doen. Hieronder geef ik per onderdeel kort aan waarvoor het dient en wat er anders is dan op het vorige platform.

Forum
Het forum is de plek om met elkaar of met ons in discussie te gaan over onderwerpen rondom zorg, gezondheid en onze producten. Ben je zelf een topic gestart dan kan je zelf het antwoord dat jij het beste vindt markeren als geaccepteerde oplossing. Dit is niet anders dan op het vorige platform. Wat wel nieuw is, is dat je je waardering kan tonen door middel van Kudos.

Blog
Op deze pagina vindt je drie keer per week een nieuwe blogpost over actuele onderwerpen rondom vitaliteit, zorg en gezondheid. 

Denk mee
Dit is het gedeelte waar je zelf ideeën kunt indienen ter verbeteringen van onze online dienstverlening. Daarnaast kun je stemmen op al ingediende ideeen en vindt je er voorstellen vanuit Zilveren Kruis 

Kennisbank

De kennisbank is een plek waar wij de beste informatie van de community verzamelen. Wij plaatsen hier ook veel gestelde vragen en relevante informatie die nog niet op de reguliere website beschikbaar is. Je kunt als gebruiker van de community via het forum ook posts nomineren voor de kennisbank. 

Heb je hulp nodig of heb je vragen over de community? Stel jouw vraag dan aan de community of aan onze moderators. 

Met vriendelijke groet,

Raoul de Lange

Community Manager Zilveren Kruis

• Zilveren Kruis Online

Waarom zijn we een nieuwe community gestart?