Waarom kan je niet alle nota's inzien?

Bewerkt 
Nieuwkomer

Waarom kan je niet alle nota's zien zoals bestellingen waarvoor een machtiging is afgegeven bijv of medicijnen die volledig worden vergoedt. Volgens mij kan ik beter beoordelen of het klopt dan de verzekering. Fraude voorkom je zo denk ik. Ziekenhuis nota's of van de huisarts idem.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Waarom kan je niet alle nota's inzien?

3 ANTWOORDEN

Re: Alle nota's inzien?

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Cvm, goed dat je graag kritisch kijkt naar je nota's. Het klopt dat we niet overal declaratie overzichten van aanmaken. Wel is het mogelijk om via mijn zilveren kruis bij je zorgverbruik gespecificeerde declaraties in te zien. Daarmee zou het mogelijk moeten zijn je nota te controleren. Controleer jij vaak je nota's?

Fanatiekeling
@Jeppe zei:"Wel is het mogelijk om via mijn zilveren kruis bij je zorgverbruik gespecificeerde declaraties in te zien. " Maar dan is het toch wèl mogelijk? Wordt MijnZilverenKruis bedoeld? Zie je daar dus ook bijvoorbeeld het inschrijftarief van de huisarts?
Groet, Feina.

Community Manager

@Feina Wat Jeppe bedoelt is dat niet van alle kosten een declaratieoverzicht wordt gemaakt, bijvoorbeeld wanneer het eigen risico volledig is voldaan. In 'Mijn Zilveren Kruis' zijn die kosten dan wel in te zien. Ben je bij ons verzekerd? Want dan loont het de moeite om een kijkje te nemen in 'Mijn Zilveren Kruis'. We breiden de mogelijkheden ervan keer op keer uit. Ik hoor graag wat je ervan vindt Smiley Vrolijk