Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Waar staan de berichten 10-1000?

Bewerkt 
Fanatiekeling

Ik kom echt niet wijs uit de structuur van het forum. Ik kan de oudere berichten niet vinden. Wel via zoeken, maar niet door bladeren.

Op dit moment zie ik ze wel, dus nadat ik zelf een bericht heb geplaatst. Maar eerder niet.

Groet, Feina.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Waar staan de berichten 10-1000?

6 ANTWOORDEN

Re: Waar staan de berichten 10-1000?

Bewerkt 
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey Feina,

Het idee is dat je topics kan vinden door via 1 van de 4 categorieën een selectie te maken op een label. Zo vind je onderwerpen op basis van wat je zoekt. Je kan ook 1 van de categorieën aanklikken, dan zie je van die categorie alle topics. 

En is dit ook wat je bedoelde? En heb je nog een tip voor ons om de gebruikers ervaring te verbeteren?

Bewerkt 
Fanatiekeling
Ik zie het. Maar ik vind het onhandig. De onderwerpen mogen wat mij betreft door elkaar staan. Als er nu elke dag tientallen reacties waren, dan zou een indeling wel handig zijn. Bovendien kan het zijn dat een onderwerp verkeerd geplaatst wordt. Als ik op een categorie klik, komt er wéér een uitklapschermpje met subcategorien, dus dat geeft alleen maar extra geklik.

Ik vind de knop om een nieuw bericht te maken op een hele vreemde plek staan. ( bij mij staat die rechts, maar ik verwacht hem boven). Bovendien is die knop alleen te zien als er een categorie gekozen is.

Een andere suggestie voor verbetering: gebruik toch niet zòveel ruimte voor zo weinig informatie. Dat vind ik een kwaal van de hele website van Zilveren Kruis. Dus dit forum is wat dat betreft wel in stijl.
Groet, Feina.

Bewerkt 
Community Manager

Hoi Feina,

Je hebt zeker een aantal goede punten. Laat ik ze stuk voor stuk beantwoorden. De categorieën die we nu aanhouden komen grotendeels overeen met de categorieën op onze website. Zorg kent veel subcategorieën en we wilden dat mensen die subcategorieën wel makkelijk kon vinden. Sommige categorieën hebben inderdaad weinig posts, andere meer, maar we gaan ervan uit dat dit de komende tijd toe zal nemen. Mocht het zo zijn dat een categorie niet genoeg nieuw posts krijgt en dat blijft structureel zo, dan zullen we kijken naar het samenvoegen van categorieën. De knop om een nieuw bericht te maken staat inderdaad op een rare plek en die krijgt binnenkort een prominentere plek en vormgeving. Daarnaast zijn we aan het kijken naar een oplossing om ook voordat je een categorie gekozen hebt de knop te zien op de homepage. Nu is dat technisch helaas nog niet mogelijk.

Dat de vormgeving van het forum in lijn is met de rest van de website van Zilveren Kruis beschouw ik als een compliment. We hebben ons best gedaan dit zoveel mogelijk af te stemmen. Dat je vindt dat er teveel witruimte wordt gebruikt kan ik begrijpen. Het geeft aan de ene kant wat meer ruimte en een frisse uitstraling, aan de andere kant staat er minder informatie op elke pagina. Mocht je punten hebben die verbetert kunnen worden of je wilt weten of dit misschien al op de planning staat? Vraag dit gerust aan me.

Community Manager

@Feina Wat ik nog vergeten was is dat je ook feedback kan geven op specifieke onderdelen van de community door op het hoekje links onderin te klikken. Klik daarna op 'specifieke feedback'. Er verschijnt een geel kader waarmee je een onderdeel kan selecteren waar je iets van vindt. Deze feedback bekijken we elke week. Fouten die gemeld worden herstellen we, suggesties nemen we mee in de doorontwikkeling van de community. Dus als je iets tegenkomt hoor ik het graag!

Fanatiekeling
Ik stuur het UMCG wel eens commentaar op hun website en krijg altijd leuke reacties, waaruit blijkt dat het begrepen en gewaardeerd wordt.
Groet, Feina.

Bewerkt 
Community Manager

Hoi Feina,

Krijg je bij ons het gevoel dat we je bijdrages niet waarderen?

Groet,

Raoul