Vraag over de Chriet Titulear badge: wat doe ik daarmee?

Bewerkt 
Vaste bezoeker

Nou zeer vereerd met de Chriet Titulear Badge, waar wat doe ik daarmee? Misschien dat iemand mij dit kan duidelijk maken? O ja, dit bericht staat onder opinie, een item "Diversen" ofzo zou eigenlijk beter zijn, maar die was er niet.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vraag over de Chriet Titulear badge: wat doe ik daarmee?

3 ANTWOORDEN

nog meer badges???

Vaste bezoeker

Ik wordt nog populair hier. Nog meer badges. Maar wat ik er mee moet?? 

Kreeg nu de aanjager - en symphatiek- badges. Waar blijft de dollar of bitcoin Badge of de gratis extra weet ik veel badge.  

Sorry, maar vind dit nogal een flauwekul ding voor een serieus? Forum over medische zaken/zorg.

Re: nog meer badges???

Bewerkt 
Bezoeker

Een FBI badge nog erbij?

Re: nog meer badges???

Community Manager

@Sashazk Hoi Sasha, in het kort is het antwoord op je vraag: badges zijn een blijk van waardering.

Je krijgt ze niet te pas en te onpas, maar als je specifieke taken uitvoert op de community. Dat je er zoveel achter elkaar krijgt geeft aan dat je erg actief bent op de community en op verschillende manieren. Op deze pagina vindt je het overzicht van je verdiende badges en wat je hebt gedaan om ze te krijgen. Naast badges hebben we ook rangen. Je bent nu een 'geregelde bezoeker'. Ook dit verandert naar mate je langer actief bent op de community.

Het is speels en niet verbonden aan een financiele waarde. Dus geen Bitcoin badge helaas. Misschien dat je het niet vindt passen bij een serieuze community, prima, je hoeft er niets mee te doen. Mijn ervaring is dat zorg en het verzekeren van zorg niet altijd zwaar en serieus hoeft te zijn. Het gaat ons om het gesprek en dat dat gevoerd wordt. Waar nodig gebeurt dat serieus maar een kwinkslag hier en daar moet kunnen. 

@Petro Ik denk dat we dan de FBI op ons dak krijgen Smiley Knipoog