Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Verschil in premie op de website en Mijn Zilveren Kruis. Hoe kan dat?

Bewerkt 
Nieuwkomer

Ik zie verschil op het website en mijn Zilveren Kruis als ik de premie berekend.

Op de website had ik mijn premie berekend samen met mijn collectiviteit en kom ik veel goedkoper uit dan wanneer ik Mijn Zilveren Kruis samen met collectiviteit berekend.

Het verschil is 10,35 €.

Hoe kan dat??

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Verschil in premie op de website en Mijn Zilveren Kruis. Hoe kan dat?

2 ANTWOORDEN

Re: Verschil in premie op de website en Mijn Zilveren Kruis. Hoe kan dat?

Bewerkt 
Moderator

@MelissaWong Bedankt dat je het signaal hier doorgeeft.

Dat is erg verwarrend, twee verschillende bedragen. Ook zeker niet de bedoeling!

Mijn vraag is dus ook: Hoe kan dat? Ik heb dit signaal meteen doorgegeven aan mijn collega's die gaan over deze functie van de website. We willen graag gericht kijken wat er precies aan de hand is, waar dit verschil vandaan komt. Hiervoor hebben we wat meer informatie nodig. Zou je mij in een privé bericht je relatienummer willen toesturen?

Wil je in dat bericht ook aangeven welke wijziging en collectiviteit je zou willen bekijken. Dan zoek ik meteen voor je uit wat de juiste premie is! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Verschil in premie op de website en Mijn Zilveren Kruis. Hoe kan dat?

Bewerkt 
Moderator

Ik heb contact met Melissa via privé berichten. Wel wou ik hier graag een korte update achterlater. Indien andere leden ook in een soort gelijke situatie komen.  

Het verschil zit hem in de collecitiviteit. Sommige organisaties hebben meerdere collectiviteiten. Deze organisaties hebben dan vaak een collectiviteit voor leden en een andere voor werknemers. Hierin kan een verschil in premie korting zitten. Zo ook in deze situatie. 

Aan de hand van de signalen van Melissa worden de namen van de collectiviteiten aangepast op onze website. Deze waren nu hetzelfde, waardoor het verschil niet duidelijk is. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.