Vernieuwde community

Community Manager

Beste community-bezoekers,

 

welkom op de vernieuwde community van Zilveren Kruis! Vanaf nu biedt de community op een prominentere plek aandacht aan mantelzorgers, ouderen, diabetici, mensen met hart- en vaatziekten en iedereen die met ons mee wil denken. Dit doen we op daarvoor speciaal ontworpen pagina's die te vinden zijn via de navigatie aan de bovenkant van de pagina of via de begin-pagina van de community. We zijn heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

 

 

Vernieuwde community

10 ANTWOORDEN

Re: Vernieuwde community

Fanatiekeling

Vanuit mijn gezichtspunt is de nieuwe opzet niet handig. Het bekijken van de meest recente bijdragen zou mogelijk moeten zijn. Het is totaal onoverzichtelijk. En meestal is er toch ook een rubriek " voor als je niet weet waar de vraag thuishoort"? 

Groet, Feina.

Re: Vernieuwde community

Community Manager

Hoi @Feina, bedankt voor je feedback. Het is mogelijk de meest recente bijdragen te bekijken op deze pagina. Op dit moment moet je echter nog wel ingelogd zijn om de resultaten te kunnen zien. Dat is een foutje waar aan wordt gewerkt. De rubriek 'overig' hebben we alleen voor vergoedingen en is hier te vinden. Voor ons is deze nieuwe opzet ook een experiment en daarom is meer feedback zeker welkom. 

Re: Vernieuwde community

Fanatiekeling

Er zijn zouden meer dan 4000 mensen ingelogd zijn. Dat kan niet kloppen. Zie screenshot.

Groet, Feina.

Re: Vernieuwde community

Community Manager

@Feina Dat klopt inderdaad niet. Af en toe, bij vlagen, loopt de teller erg hoog op. Dit is een functionaliteit die door de leverancier wordt aangeboden en waar ik helaas niets aan kan veranderen. Ik heb het eerder gemeld maar wat de oorzaak is blijft onduidelijk. Na een paar minuten laat de teller weer het juiste antwoord zien.

Re: Vernieuwde community

Fanatiekeling

Oh, is dat een functionaliteit? Dus het is de bedoeling dat de gebruikers dan denken dat er echt 4000 deelnemers zijn? 

Groet, Feina.

Re: Vernieuwde community

Community Manager

@Feina De functionaliteit waar ik het in mijn reactie over heb is de teller zelf, niet de fout die af en toe optreedt. Die fout, het hoge aantal, is dus niet de bedoeling en komt bij vlagen voor. Wat de oorzaak daarvan is, is niet helder. Is mijn antwoord zo beter te begrijpen? 

Re: Vernieuwde community

Nieuwkomer

Mooi design!

Re: Vernieuwde community

Moderator

Beste @EmmadeJong,

 

Bedankt voor je compliment. Heb je nog tips?

Re: Vernieuwde community

Geregelde bezoeker

Gisteravond tijdens het Diabetes Event van de DVN heb ik Raoul ontmoet.

En, geloof het of geloof het niet: het is gewoon een aardige kerel.

Er wordt bij ZK nog steeds gewacht op de uitkomsten van het onderzoek van prof. Bilo. 

Volgens mij (en ik heb daar gisteravond met diverse mensen over gesproken) blijft het probleem GELD. En de vraag wie de FSL wel en wie de FSL niet vergoed krijgt. Moet je iemand, die maar 4 x per dag de bloedsuiker moet controleren, de FSL geven?

De discussie rond de FSL zal veranderen als er een tweede producent op de markt komt. Dan zal Abbott haar arrogante houding moet veranderen.

Er wordt door velen op gewacht.

 

Re: Vernieuwde community

Community Manager

Hoi @Walker, leuk om je ontmoet te hebben op het Diabc event van de DVN. Als we bij Zilveren Kruis weer eens een evenement organiseren rond de Freestyle Libre nodig ik je zeker uit!