Vernieuwde community

Community Manager

Beste community-bezoekers,

welkom op de vernieuwde community van Zilveren Kruis! Vanaf nu biedt de community op een prominentere plek aandacht aan mantelzorgers, ouderen, diabetici, mensen met hart- en vaatziekten en iedereen die met ons mee wil denken. Dit doen we op daarvoor speciaal ontworpen pagina's die te vinden zijn via de navigatie aan de bovenkant van de pagina of via de begin-pagina van de community. We zijn heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Vernieuwde community

15 ANTWOORDEN

Re: Vernieuwde community

Fanatiekeling

Vanuit mijn gezichtspunt is de nieuwe opzet niet handig. Het bekijken van de meest recente bijdragen zou mogelijk moeten zijn. Het is totaal onoverzichtelijk. En meestal is er toch ook een rubriek " voor als je niet weet waar de vraag thuishoort"? 

Groet, Feina.

Community Manager

Hoi @Feina, bedankt voor je feedback. Het is mogelijk de meest recente bijdragen te bekijken op deze pagina. Op dit moment moet je echter nog wel ingelogd zijn om de resultaten te kunnen zien. Dat is een foutje waar aan wordt gewerkt. De rubriek 'overig' hebben we alleen voor vergoedingen en is hier te vinden. Voor ons is deze nieuwe opzet ook een experiment en daarom is meer feedback zeker welkom. 

Fanatiekeling

Er zijn zouden meer dan 4000 mensen ingelogd zijn. Dat kan niet kloppen. Zie screenshot.

Groet, Feina.

Community Manager

@Feina Dat klopt inderdaad niet. Af en toe, bij vlagen, loopt de teller erg hoog op. Dit is een functionaliteit die door de leverancier wordt aangeboden en waar ik helaas niets aan kan veranderen. Ik heb het eerder gemeld maar wat de oorzaak is blijft onduidelijk. Na een paar minuten laat de teller weer het juiste antwoord zien.

Fanatiekeling

Oh, is dat een functionaliteit? Dus het is de bedoeling dat de gebruikers dan denken dat er echt 4000 deelnemers zijn? 

Groet, Feina.

Community Manager

@Feina De functionaliteit waar ik het in mijn reactie over heb is de teller zelf, niet de fout die af en toe optreedt. Die fout, het hoge aantal, is dus niet de bedoeling en komt bij vlagen voor. Wat de oorzaak daarvan is, is niet helder. Is mijn antwoord zo beter te begrijpen? 

Nieuwkomer

Mooi design!

Moderator

Beste @EmmadeJong,

Bedankt voor je compliment. Heb je nog tips?

Voorbijganger

Hi, 

Ik heb problemen met inloggen op Safari (11.0.2) op Mac OS (10.13.2)
Als ik gebruikersnaam en wachtwoord ingeef wordt de gebruiker niet herkent. Ik moet dan elke keer een nieuw wachtwoord aanvragen om weer ingelogged te zijn. Op chrome (62) werkt het wel.

Moderator

Bedankt voor het doorgeven @JeroenSwets. We hebben geen melding gekregen dat er een grootschaliger probleem met inloggen is. Dus het zou een 1 malig incident kunnen zijn.

Kun je eens kijken of je wel kunt inloggen nadat je de cache geleegd hebt en de cookies hebt weggegooid? Lukt het dan onverhoopt nog niet, wil je dat aan ons doorgeven? Dan ga ik een technische collega erbij halen!

Voorbijganger

Hi Corine,

Als webmedewerker van een grote Universiteit ken ik het klappen van de zweep en heb ik dat al geprobeerd.

Reproduceerbaar:
1. Klik op login
2. Op login venster typ ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord

3. Ik krijg melding "Deze combinatie van aanmeldingsnaam en wachtwoord komt niet overeen met een geldige gebruiker in deze community"

4. Ik klik op de link "Hulp nodig met uw aanmeldingsnaam of wachtwoord?"
5. Op chrome ben ik nu ingelogged (voorheen op safari ook). Op Safari en Opera moet ik nieuw wachtwoord aanvragen.

Moderator

Dank voor de aanvulling @JeroenSwets. Ik ga mijn collega @Raoul die hier meer verstand van heeft erbij halen.

Moderator

Hoi @JeroenSwets, Raoul vraagt of het wel lukt als je je aanmeldt met Facebook? We weten niet of het mogelijk is, als je in eerste instantie met je Facebook een account hebt aangemaakt, om daarna met een gewone username en wachtwoord aan te melden.

Voorbijganger

Ik heb me nooit met facebook aangemeld?

Hmz, blijkbaar wel. Maar ooit ander wachtwoord aangevraagd. Nu facebook koppeling verbroken en een en ander werkt nu Smiley Vrolijk

Moderator

Beste @JeroenSwets,

Fijn dat het nu werkt! Als er vragen zijn laat het dan vooral weten.