Verbruik Eigen Risico inzien bij termijnbetaling ER

Nieuwkomer

Ik zou graag willen dat ZK in de overzichten laat zien hoeveel ER verbruikt is.

Als je dit in 10 termijnen al betaalt, blijft de teller van verbruik op 0 staan.

Ik wil graag weten hoeveel ER ik al heb verbruikt en of ik dus al aan de 385€ zit.

Verbruik Eigen Risico inzien bij termijnbetaling ER

1 ANTWOORD

Re: Verbruik Eigen Risico inzien bij termijnbetaling ER

Moderator

Bedankt voor je idee @AnitaHoole

Ik begrijp dat jij op Mijn Zilveren Kruis niet kan zien wat de stand is van je eigen risico. 

Dat is vervelend en ook vreemd! Want het klantdomein toont altijd de actuele stand van het eigen risico. Ongeacht of dat je gebruik maakt van het vooraf gespreid betalen van het eigen risico of niet. Dat moet ook, want als je als klant aan het eind van het jaar geld terug krijgt (omdat niet al het eigen risico is verbruikt) moet dat ook helder zijn voor je. 

Ik zoek graag voor je uit waar het precies mis gaat. Heb je het idee dat je een specifieke behandeling of declaratie mist? Staat die declaratie ook al in Mijn Zilveren Kruis? 

Je mag ook je relatienummer in een privébericht sturen. Dan kunnen we ook wat gerichter meekijken. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.