Update de zilverenkruis app

Nieuwkomer

De app om declaraties in te dienen werkt niet op in het nieuwste besturingsysteem van apple. Alleen verzuiminzicht kan daarmee gedownload worden. Dat vraagt om een aanpassing van de app volgens Apple.

Update de zilverenkruis app

7 ANTWOORDEN

Re: Update de zilverenkruis app

Community Manager

Welkom op de community @pvandenb. Goed dat je dit aan de orde stelt. 

Je had je vraag gezet bij 'Denk Mee'.  Ik heb jouw bericht verplaatst naar 'Zilveren Kruis Online' omdat ik denk dat het daar beter gelezen wordt.

De declareren app is tijdelijk niet te downloaden of updaten

Er is inderdaad een technisch storing met onze Declareren app. Daardoor kun je de app nu niet vinden in de store. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik weet nog niet of dit lang gaat duren. Zodra ik hier meer over kan zeggen, meld ik het in dit topic. Excuus voor het ongemak! 

Declareren kan wel via Mijn Zilveren Kruis

Als je inlogt in Mijn Zilveren Kruis kun je eenvoudig een nota uploaden en indienen. Misschien is dat voor nu een oplossing? Meer informatie staat ook op onze pagina over Declareren.

Community Manager

Update 15:00 uur: we verwachten dat de storing voor het weekend opgelost is. 

Community Manager

De 'Declareren app' is weer beschikbaar in de App store @pvandenb. Je kunt dus een update installeren. Binnenkort komt er een nieuwe Zilveren Kruis app waarmee nog veel meer mogelijk is. Bijvoorbeeld inloggen in Mijn Zilveren Kruis. Handig!

Starter

Beste,

Het lukt mij niet de nieuwe Zilveren Kruis App te registreren op de Smartphone van m'n echtgenote (Android 6.0.1) en die van mij (Android 8.0.0). Na kiezen van 'inloggen met DigiD' verschijnt een scherm met grafische tekens, zie bijlage.

Verschillende Internet browsers geprobeerd, geen resultaat.

Kies ik voor inloggen met Idensys, krijg ik wel een vervolgscherm maar heb geen Idensys en begin daar ook niet aan. Bedankt voor de gouden tip.

Community Manager

Welkom op de community @Aadm. Wat irritant dat het niet lukt om de app te registreren op jullie beider smartphones. Ik heb deze melding doorgestuurd aan de ontwikkelaar van de app. Mogelijk komt hij met de 'gouden tip'. Ik kom hier nog bij jou op terug.

In het topic 'Declaraties indien via de App' zijn we ook in gesprek over de app. Misschien ook een interessant topic voor jou om te volgen?

Ik heb nog aanvullende vragen
Gaat het in beide gevallen om een Samsung smartphone? En heb je misschien al gekeken of het helpt om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Starter
Hi Corine,
Gaat in beide gevallen om een Smartphone. Maar ik ben al verder. Een inlogpoging op de DigiD site geeft hetzelfde resultaat. Dus zit daar het probleem en niet in de ZK app. Heb dus mijn vraag bij DigiD neergelegd. Resultaat zal ik hier vermelden. Bedank en groet, Aadm

Community Manager
Helder! Ik hoop dat het euvel snel opgelost is @Aadm succes.