Uitbetaling declaratie

Bewerkt 
Voorbijganger

Beste Zilveren Kruis,

Ik vind het zeer vreemd dat sinds 28 januari toen ik mijn factuur voor een aangekochte bril heb ingezonde via jullie website en daarvan een bevestiging heb ontvnagen dat het binnen 10 werkdagen afgehandeld zou worden, nog niet is afgehandel en ook niet is uibetaald.

Ik vind dat de beloftes die jullie maken, niet nagekomen worden. Ik vind het heel jammer dat jullie vergoedingen en declaraties hoog hebben staan op jullie agenda, maar eigenlijk dus niet.

Voor de 3e keer al een teleurstelling, wat betreft een declaratie.

Dank voor jullie reactie.

Mijn polisnummer kan ik jullie emailen. De factuur voor mijn bril is hieraan vastgeplakt.

Hartelijke groet,

Dennis Maccione

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Uitbetaling declaratie

7 ANTWOORDEN

Re: Uitbetaling declaratie

Bewerkt 
Uitblinker

@DennisMaccione

misschien handiger om de gegevens van de bijlage te verwijderen voor jouw privacy.

verder, als dit de nota is die je opgestuurd hebt naar zilveren kruis, dan snap ik waarschijnlijk wel waarom het langer duurt.

op deze nota ontbreken nog enkele belangrijke gegevens, relatienummer en geboortedatum.

wel apart dat je dan geen bericht krijgt dat de declaratie niet voldoet

meer info over declareren, klik hier

groet mike

Voorbijganger

Dat klopt Mike, maar relatienummer is toch al bekend wanneer je vanuit je eigen digi D omgeving de factuur upload!

Dus vandaar...

Thanks.

Dennis

Uitblinker

@DennisMaccione

zou je denken dat alles al bekend is als je via digid inlogd,

maar als ik het naar mijn eigen situatie afzet,

dan zou het niet duidelijk zij  voor wie de nota is aangezien ik ook voor mijn vrouw en dochters declareer op de zelfde zorgpolis, met ieder zijn eigen "eigen risico" en aanvullende verzekering.

kan mij voorstellen dat zk een controle uitvoert aan de hand van relatienummer en geboortedatum

groet mike

Moderator

@DennisMaccione het klopt wat @Diadine24 zegt. Ondanks dat je via Mijn Zilveren Kruis je nota indient moeten de volgende gegevens op de nota staan:

• Relatienummer, naam, adres en geboortedatum van de behandelde verzekerde. Schrijf ontbrekende gegevens in de rechterbovenhoek op de nota.
  • Behandeldatum
  • Een omschrijving van de behandeling en/of de naam van het product.

Ik zie dat je je nota hebt weggehaald zoals @diadino24 heeft geadviseerd. Slim inderdaad! Wil je dat ik wel even met je mee kijk naar de status van jouw nota? Stuur mij dan even je relatienummer en geboortedatum in een prive berichtje. 

Dankjewel alvast.

Voorbijganger

Hoe kan ik jou een prive berciht sturen met relatie nummer en datum van geboorte.

Graag !

Dennis

Bewerkt 
Uitblinker

@DennisMaccione

als je op michelle haar naam klikt,

krijg je haar pagina en dan staat in de rechter kolom "deze gebruiker een privebericht sturen",

daar op klikken en je mailt haar prive/zakelijk

groet mike

of klik hier om direct naar de mail voor michelle te gaan Smiley Knipoog

Moderator

@diadino24 top uitleg! @DennisMaccione zijn prive berichtje is door jouw hulp goed aangekomen Smiley Knipoog Ik zal op je prive berichtje reageren Dennis!