Storing ik moet een lithium ondersteuningscase maken

Fanatiekeling

Kunnen jullie dat zelf niet doen? Ik was nog zo bereidwillig om onderaan op Lithium te klikken. Maar dat leidt tot niets. Zie schermafbeelding.  1 februari 19:35 uur.

Groet, Feina.

Storing ik moet een lithium ondersteuningscase maken

6 ANTWOORDEN

Re: Storing ik moet een lithium ondersteuningscase maken

Moderator

Dit gaat inderdaad niet helemaal goed @Feina Thanx voor je feedback. We gaan hiermee aan de slag zodat dit niet meer kan gebeurenSmiley Vrolijk  

Community Manager

@Feina Bedankt voor het doorgeven. Wij hebben gelukkig wel toegang tot de Lithium-ondersteuningspagina. Daar heb ik deze melding uitgezet. Ik wil eerst weten waarom deze storingsmelding naar voren komt. Daarna kan ik sowieso de tekst aanpassen zodat er iets komt te staan waar community-leden wél iets aan hebben. 

Lithium heeft meer informatie nodig om dit te kunnen onderzoeken. Kan je je nog herinneren wat je precies deed waardoor je deze foutmelding kreeg? 

Fanatiekeling
Nee
Groet, Feina.

Community Manager

@Feina Op dit moment kan Lithium helaas niet achterhalen wat er fout ging. Ze zien niets terug in hun gegevens. Wanneer je er nog een keer tegenaan loopt, wil je me dan laten weten welke pagina je probeerde te laden? Dan kunnen ze gerichter zoeken.

Fanatiekeling

In de tekst bij de foutmelding stond alleen dat de datum en tijd bewaard moest blijven. Dan moeten ze die tekst uitbreiden met informatie over de activiteit.

Groet, Feina.

Community Manager

@Feina normaalgesproken hebben ze aan alleen de foutmelding voldoende, maar in dit geval konden ze in het systeem niets terugvinden. Ik zal de tekst aanpassen.