Storing bij wijzigen zorgverzekering via Mijn Zilveren Kruis

Verwijderde account

Er is minimaal al een week lang een technische storing, wanneer ik mijn aanvullende verzekering wil wijzigen via Mijn Zilveren Kruis. Daarnaast heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen: zou ik 20 min. in de wacht moeten staan. Nu heb ik afgelopen week een email gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.

Terwijl morgen al de sluiting is voor het wijzigen van je verzekeringen. Ik vind dit totaal geen service verlenen meer en hoop dat dit zo spoedig mogelijk opgelost wordt en dat mijn aanvullend verzekering alsnog gewijzigd kan worden.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Storing bij wijzigen zorgverzekering via Mijn Zilveren Kruis

9 ANTWOORDEN

Re: Contractering 2016

Bewerkt 
Voorbijganger

Geachte Iemand medemens,

Ikje tracht vandaag 30-1-2016 des zaterdags.

Al vijf uren cotact te krijgen met een medewerker-ster van Zilveren Kruis!

Ik wil gewoon de Basis Plus Module -poliskosten 3,95 toevoegen aan mijn

gewone basisverzekering.

Ik ben al jarenlang klant!

Ik neem de BPM. erbij!

Ik heb dit medegedeeld voor 1-2-2016!!!!!!!!

Ik verwacht dan ook, dat dit in orde komt!!

Nadere mededelingen kunt u mij hierover doen toekomen

per email  paulusvangent  apestaartje  gmail. com

Relnr- xxxxxxx

Ik had graag gewoon geemaild, maar ZKA. is vanwege onderhoudswerkzaamheden

per email niet bereikbaar!!!!

BSN  xxxxxx

Moderatie: persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Re: Storing bij wijzigen zorgverzekering via Mijn Zilveren Kruis

Geregelde bezoeker

Ik zit hier ook al dagen met problemen,ze hebben mij via de chat doorgestuurd naar mijn zilveren kruis maar ik kan inderdaad ook niet wijzigen (buiten naar de oude agispolissen) en bij het andere formulier moet ik invullen of ik mijn oude verzekering heb stopgezet of niet en ik weet niet of ik in de problemen kom als ik ja aanklik, wil niet met 2 verzekeringen zitten..

Bewerkt 
Voorbijganger

Gisteren liep ik tegen hetzelfde probleem aan!

Technische storing!

Het is nu bijna 1-2-2016!

Ik wil een aanpassing maken in mijn Zilveren Kruis basisverzekering!

Onlangs kreeg ik een brief van het Zilveren Kruis, waarin men mij de mogelijkheid aanbood

van een Basis Plus Module ( E3,95 p/m).

Ondanks dat ik nog wat vragen heb (maar contact krijgen ho maar ) wil ik deze Module toe-

voegen aan mijn Basisverzekering!

Bij deze!!

Op tijd!!

Grote steunbetuiging aan de plaats(t)er van deze topic!!

Zilveren Kruis doe wat aan je service!!

Met vriendelijke groet,

Paulus van Gent

Relatienr.: xxxxxxxx

BSN:          xxxxxxxx

Een reactie van het Zilveren Kruis graag op mijn emailadres!

paulusvangent@gmail.com

Moderatie: persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Geregelde bezoeker

Ok, ATTENTION ^^

Ik heb goed nieuws voor mensen hier met dezelfde problemen, ik heb het via de chat opgelost en nu is het gewijzigd, ik raad jullie aan hetzelfde te doen Smiley Knipoog

succes!

Fanatiekeling

Hier nog een keer het webmailadres: https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/contact/Paginas/e-mail.aspx?questiontype=Anders...&subquest...

De (complete!) aanvraag moet 31 januari binnen zijn, maar hoeft niet reeds digitaal verwerkt te zijn! Dus een email en het  bewijs dat deze email vandaag verstuurd is, zou voldoende moeten zijn. 

Groet, Feina.

Voorbijganger

Charlotte bedankt voor de tip!!!

Ik heb mijn  probleempjes kunnen oplossen!Smiley Vrolijk

Webcare

Hallo @Paulus van Gent @CharlotteG @WP-83@Feina

Allereerst top dat jullie elkaar vinden op het forum om verder te komen.

Door de enorme drukte loopt de bereikbaarheid van ons de laatste weken niet op rolletjes.

@Paulus van Gent Onze excuses dat jij al de moeite moest doen om je polis te veranderen met Basis Plus Module . Goed dat het nu gelukt is. We merkten dat mail onze klanten niet in één keer het complete antwoord gaf.  We kiezen er voor om mailoptie alleen na 18.00 aan te zetten. Chat werkt wel tot tevredenheid van de klant. 

@WP-83 Is je vraag inmiddels beantwoord? Natuurlijk ook welkom om via Facebook, twitter of hier via een privébericht je vraag te stellen. 

@CharlotteGTnx voor je tip dat chat bij jou in de smaak valt. Leuk dat je dit hier deelt. 

@Feina Dank weer!

We weten dat onze performance niet optimaal is en daarom stapten we af van de uiterlijke datum 1 februari om je polis te veranderen. Je kunt nu tot 12 februari de wensen voor 2016 nog aanpassen.

Ik bedank jullie voor het geduld en onze excuses voor de extra moeite die jullie namen.

Heb je weer vragen, chat, Facebook, Twitter zijn naast telefoon prima klantkanalen. Geef dan de eerste keer als je vragen hebt in een privébericht voor de bescherming van je persoonsgegevens meteen je relatienummer en je geboortdatum of laatste drie cijfers van IBAN door. Dit omdat we zorgvuldig omgaan met jullie privacy.

groet Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Bezoeker

Ik heb niet zulke goede ervaringen met de chat; geen antwoord of de verkeerde kant opgestuurd, wees op je hoede.

Fanatiekeling
Om te kunnen bewijzen wat er gezegd is in de chat, is het mogelijk de woordelijke tekst per email toegestuurd re krijgen. Ik heb ook al meegemaakt dat ik een fout antwoord kreeg!
Groet, Feina.