Stoppen met deze community van Zilveren kruis

Gast

ik zie mijn topic overal en nergens meer verschijnen.....

Heb mijn moeite gedaan, en heb steeds geroepen ik voel mij op een zijspoor gezet. Hier wordt niet om de meningen gevraagd van verzekerden, hier wordt van alles opgedrongen door de managers van deze community. Het recht op informatie is hier mistig en vervormd, en derhalve constateer ik dat alles wat hier bericht wordt een fictie is van de werkelijkheid. Ik merk aan mezelf dat ik een weerzin vertoon om hier nog iets zinnigs te schrijven, dus heb ik besloten mij af te melden bij de community van Zilveren kruis. Het ga uw allen goed! Mvg John

Stoppen met deze community van Zilveren kruis

3 ANTWOORDEN

Re: Stoppen met deze community van Zilveren kruis

Community Manager

Wat jammer dat je zegt dat je je wil afmelden @johnmaso. Mag ik vragen waarom precies? Want ik zie dat je meerdere interessante topics hebt geopend. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat het jammer is dat er niet veelvuldig op gereageerd wordt. Maar helemaal niets doen, levert dan zeker geen reacties op. En mogelijk worden jouw berichten wel gelezen. Maar reageren mensen nog niet. Dat betekent niet dat je op een 'zijspoor' bent gezet, toch? Of zie jij dat anders?

Tenslotte, mocht je het interessant vinden: ik nodig je van harte uit om mee te praten in het topic 'Help ons mee om Denk Mee te verbeteren'.

Gast

Dankjewel Corine V. voor je lieve woorden, natuurlijk heb ik een idee of meerdere ideëen.

Ik zou beginnen met een topic, en een topic nu ligt alles door elkaar. Een bezoeker moet op een slag pats boem kunnen zien wat interessant is of niet, als het ware moet je hun opvoeden in wat willen ze lezen en wat niet. Is het saai of toch interessant. Hier wil ik wel aan meewerken! Groetjes John ben een jurist met interesse in de gezondheidszorg.

Community Manager

Bedankt voor je feedback @johnmaso. En fijn dat je nog lid bent van de community. We zijn aan het kijken hoe de community beter kan. En zijn nu begonnen met het onderdeel 'Denk Mee'. Graag willen we ook aan de slag met de landingspagina / homepage van de community. Want jou wens om gelijk te kunnen zien wat interessant is, herkennen we helemaal. Zodra we met de landingspagina aan de gang gaan, kom ik hier bij je op terug!