Stichting Bevallingstrauma

Nieuwkomer

Geachte heer, mevrouw,

Namens de Stichting Bevalingstrauma schrijf ik u dit bericht.

Ik heb op jullie website gelezen dat jullie een project hebben samen met verloskundigen en gynaecologen. Als ik het goed begrepen heb hebben jullie een meetinstrument ontwikkeld dat laat zien hoe vaak problemen rond de bevallingen voorkomen.

Dit project en de resultaten zijn erg belangrijk. Het zou erg nuttig zijn voor ons om te leren over jullie teamwerk. Is het mogelijk om jullie bevindingen met ons te delen?

Wij willen graag de geboortezorg beter maken. Samen kunnen we dit voor elkaar krijgen en voor verandering zorgen.

Bij voorbaat dank.

Medewerker Stichting Bevallingstrauma

• Zilveren Kruis Online
  • Zwangerschap

Stichting Bevallingstrauma

2 ANTWOORDEN

Re: Stichting Bevallingstrauma

Moderator

Hoi SBT, wat een leuk berichtje.

Ik ga opzoek naar mijn collega's die bezig zijn geweest met dit project en vraag ze om een reactie. 

Zodra ik meer weet, post ik het hier! 

Voor de andere geïnteresseerden, hier een linkje naar de tekst over dit meetinstrument: Kwaliteit bij Verloskunde. De informatie over het instrument staat onder het kopje 'Continue verbeteren'. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Stichting Bevallingstrauma

Moderator

@SBT,

Ik heb mijn collega gesproken. Ze heeft het vermoeden dat het gaat over het AOI (Adverse Outcome Index). Dit is in samenwerking met het UMC Utrecht gegaan. Binnen het UMC Utrecht hebben wij hiervoor een contactpersoon. Haar advies is om even met hem contact op te nemen. Ik stuur je zijn contactgegevens even in een privébericht.

Laat hier gerust even weten hoe het contact verder verloopt en wat er uiteindelijk uit is gekomen. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.