Stel jezelf voor!

W.D.Faasse. 1290

Gast

Ik ben Wim Faasse geboorte datum 31-01-1940 ben getrouwd met een lieve vrouw waar ik veel aan te danken hebt gezien wat ze voor mij over hebt omdat ik bepaalde dingen afhankelijk ben wegens mijn rheuma en parkison,maar ik kan en doe nog heel zelf.,wij hebben 2 dochters en 1 zoon allen uitwonend en alle droe hebben 2 kinderen waarvan er al een oma geworden is van 2 kleinkinderen allemaal gelukkig tot hiertoe gezond.

Wat ik doe gezien mijn geboorte datum dus aow maar ondanks mijn lichaammelijke problemen doe ik nog heel veel wat in mijn voordeel is mijn zoon mest stieren die ik s,morgens ga bij voeren ,daarnaast ben ik een bloemen liefhebber ik heb ong.400 st cactussen daar naast 80 st fuksias en verder wat vaste planten,s,morgens sta ik om 05,30 uur op lees de curant door daar na moet ik mijn maagsonde voeding nemen (minimaal eten) en om ongeveer om in deze tijd ga ik me wassen en omkleden en om 11,00 uur naar bed.

Waarom ik lid ben,ik leesde in algemeen dat Achmea toch klachten in voorkwamen die ik persoonlijk niet ken waardoor ik verschillende voorstellen aangaf om te helpen dat te verbeteren daarom ben ik lid geworden en rol je automatisch van het een naar het andere wat ik niet geweten heb maar om een bijdrage aan te leveren vindt ik altijd zeer boeient om daar deel aan te nemen.dat is de reden geweest.

M.V.G.  W.D.Faasse

Re: W.D.Faasse. 1290

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Wim, wat leuk dat je je hebt aangemeld op de community! Wij zijn zeker heel blij met input vanuit jou als verzekerde. Voor verzekerde input hebben wij ook het Denk mee kanaal, waar je een idee van jezelf kan opperen of in gesprek kan met anderen over hun idee. Denk mee is de middelste knop in de blauwe balk, je vindt denk mee ook hier.

Re: Stel jezelf voor!

Starter

Goedemiddag, als moeder van 2 twintigers met wat gezondheidsproblemen en werkzaam als schoolmaatschappelijk werker in het MBO veld, heb ik veel met gezondheid en ziektekostenverzekeringen te maken. Als lid van de Community hoop ik mijn kennis te vergroten en mee te denken

W.D.Faasse. 1290

Gast

U schreef mij dat U veel met gezonheids problemen zit wat niet meevalt,ik zit met zelfde problemen maar een ding staat mij hoog in vaandel niet opgeven wat vandaag niet kan doe ik morgen maar, ik moet hierbij een opmerking maken ik heb een zeer goede reumatoloogen zo ook een neuroloog en alle medicijnen krijg ik vergoed door Achmea waardoor ik nog heel veel kan doen maar uiteraard dit alles gaat veel langzamer als vroeger maar niet opgeven ondanks dat ik pas 76 jaar ben geworden maar ik word zeer goed ondersteund door mijn vrouw die dagelijks mijn medicijnen verzorgd om in te nemen daarnaast spuit ik zelf mij eigen  met twee injecties met embrel per week en moet nogmaals zeer goed geholpen door Achmea,wat jammer is b.v.op een verjaardag kan ik mijn stem zeer kort gebruik van maken maar lost ik op door een stem versterker die door Achmea geleverd is,dus in kort met hierboven genoemde maatregelingen die ik kan gebruiken mag ik niet klagen s,morgens sta ik om 5,30 uur op en sluit mijn ogen s,avonds om 23,00 uur om in bed te gaan,dus zoals U ziet een lang verhaal,duidelijk wezen wat je probleem is en lekker verder gaan en probeer de moed niet op te geven.

Re: W.D.Faasse. 1290

Starter

Wat een verhaal schrijft u daar en wat fijn om te lezen hoe positief u daarin blijft!! Ik wens u veel goede dingen toe om van te kunnen genieten

Bezoeker

Zal ik dan ook maar even? Op speciaal verzoek van Michelle Smiley Vrolijk...

Wat doe je op de community?

Ik ben al jaren verzekerd bij ZK, en heb me onlangs kandidaat gesteld om zitting te nemen in de Verzekerdenraad. Om mijzelf zoveel mogelijk binnen ZK te kunnen oriënteren ben ik uiteraard ook actief binnen deze community. In mijn dagelijks leven ben ik ICT professional, webmaster en gewoonweg geïnteresseerd in allerlei toepassingen in het delen en plaatsen van informatie van algemeen belang.

Chips! Vergeet ik helemaal te vermelden dat ik chronisch sarcoïdose patient ben, dus als daar vragen over zijn: i'm your man...

Wat is jouw verborgen talent?
Tja, moeilijk te beantwoorden zonder subjectief te worden. Maar ik heb een "talent" on mijzelf (belangenloos) nuttig te maken als vrijwilliger bij allerlei organisaties; soms een beetje teveel, maar ach... Voor een goed doel ga je toch een stapje harder lopen, nietwaar? Ik stel mijn kennis en ervaring gewoon graag ter beschikking voor het algemeen belang.

Waar mogen we je ’s nachts voor wakker maken?
Grappenmakers zijn jullie... Als ik al slaap moet het wel iets groots zijn, bijvoorbeeld een grote prijs in een loterij of zo. Maar ook een goed gesprek is al OK als daar behoefte aan is hoor!

Starter

Ik heb me aangemeld omdat ik zelf vanaf mijn tweede diabetes type 1 heb, en mijn zoontje van nu 10 kreeg vorig jaar diabetes type 1. Ik zal op veel vragen over diabetes type 1 antwoord kunnen geven, en hoop zo een bijdrage te leveren voor de zorg. Ik ben zelf mijn hele leven al verzekerd bij het Zilveren Kruis en ik ben daar tevreden over.

Community Manager

Hoi Roefess. Welkom en bedankt voor je reactie, leuk!
Mooi om over je bijdrage te lezen, gezien je diabetes achtergrond. Dat gaat vast goed komen! Ik zie dat je je weg al hebt gevonden naar het topic hierover Smiley Vrolijk

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Vaste bezoeker

Hallo allemaal.

Mijn naam is Miranda en ik ben 37 jaar oud en woon in Arnhem.

Ik zit door crps 1 in een elektrische rolstoel en ik heb ook dystonie en pds.

Ook heb ik een subrapubische catheter en vaak last van een blaasonsteking.

Ik heb helaas teveel ervaring met ziekenhuizen en zorgverleners.

Als jullie vragen hebben stel ze gerust.

Miranda

Community Manager

Hoi Miranda, welkom! 

Zo te lezen heb je inderdaad veel (te veel) ervaring met ziekenhuizen en zorgverleners. Dat is niet niks zeg! Mooi dat je jezelf beschikbaar stelt om vragen te beantwoorden. Ongetwijfeld komt met al die ervaring ook veel kennis om de hoek kijken.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Medewerker

Ik ben Ruud Versteege, medewerker Greenfield Zilveren kruis. Ben voor het eerst op de community en ga daar even ik kijken wat er voor reacties allemaal binnenkomen. Ik ga er zelf ook een paar opzetten en hoop daar ook wat op te vernemen van anderen.

Hobbys, muziek (passief), biljarten I(driebanden) en af en toe snookeren. Ik download veel, vooral soundtracks (nee niet Grease en Saterday Night Fever ofzo, maar het echte werk bijv. Once upon a time in The West, The Good, the bad and the ugly en dat soort muziek. Vooral de soundtracks van Spaghetti-westerns vind ik erg prettig om naar te luisteren. Favoriete componisten, Ennio Morricone en Francesco deMasi).   

Ik werk al wat jaartjes bij Zilveren Kruis, dus heb in dit bedrijf het nodige meegemaakt.

Eigenlijk ben ik voor de rest gewoon doorsnee.

Nieuwkomer

Dag allemaal,

Ik ben Bianca en ik ben 36 jaar, moeder van een zorgintensief kind en EVV-er op een psychogeriatrische afdeling van een verpleeghuis.

Moderator

Goedemiddag Bianca, van harte welkom op de community. Fijn dat je je even voorstelt. Je hebt veel met zorg te maken als ik het zo lees. Is dat ook de reden dat je de community hebt gevonden?

Hoop je vaker te zien op de community! Bij vragen kan je altijd een van de moderators of juist de andere community om hulp vragen.

Nieuwkomer

Hoi. ik heet Kevin, 69 en net vorige week met eerste pallatieve chemokuurtje ivm maagkanker met uitzaiengen in de lever en lymph.

Kuurtje goed doorstaan.

Effen geen vragen, komt zoveel op je af dat je alles op een rijtje moet zetten en er is veel op internet te vinden.

Groetjes

Kevin

Keep on the bright side of life.

Moderator

Jeetje wat een heftige tijd moet dit voor jou zijn Kevin. Hoe gaat het nu met jou na de kuur?

Inderdaad veel te vinden tegenwoordig online. Kan je met alles wat op je afkomt daar een beetje doorheen komen? Mocht je toch vragen hebben, laat dit gerust weten! De communtiy kan jou hopelijk helpen of is er om je verhaal mee te delen. 

Verwijderde account
Niet van toepassing

Wat doe je op de community?
Ik werk bij Zilveren Kruis en zal vanuit mijn kennis op (voornamelijk financiële) topics reageren. Ook lees ik graag wat jullie op de community en op andere social media bespreken.

Verborgen talent?

Ik onthoud veel en ben ook best attent. Tenminste, dat zeggen anderen over mij, maar of dat dan weer een verborgen talent is...

Waar mogen we je ’s nachts voor wakker maken?
Sporten Smiley Vrolijk

Starter

Mijn naam is Marguerite Boeije en ben 68 jaar en met pensioen. Daarnaast ben ik nog werkzaam als big geregistreerd fysiotherapeut (meer psychomatische kant) en als  geregistreerd haptotherapeut, zwangerschapsbegeleider, relatietherapie, rouw-/verlies begeleider en coach levensloop en loopbaan begeleiding. Ook help ik als vrijwilliger van kansennet beginnende starters en zzp'ers met een startend bedrijf.

Als jaren werk ik dus in de gezondheidszorg (gezondheidscentra - van de begin periode 1976) en nu in een eigen praktijk.

Het lijkt me goed om mee te denken en te kijken met dit forum en waar mogelijk iets van mijn ervaren/kennis toe te voegen.

Daarnaast ben ik tevens klant van zilveren kruis voor lichamelijke klachten als arthritis/arrthrosis hele lijf en in afwachting in de toekomst van operaties aan de knieen. Ook over deze zaken hoop ik op het forum wijzer te worden in samenhang met andere klanten

Marguerite Boeije

Starter

Ik ben Richard Lucas, vader van Pim (geboren 2006) en hij kreeg in 2015 diabetes-1

Ondertussen leer je ermee omgaan en zoek je naar verbetering in de leefwereld van Pim

om zo goed en gezond mogelijk met deze aandoening om te gaan.

en daarom dus aangemeld bij dit formum

Community Manager

Welkom Marguerite en Richard. Leuk dat jullie jezelf hebben voorgesteld.

@boeije

Zo wat een ervaring heb jij in de zorg zeg! Mooi om te lezen dat je je kennis en ervaring graag deelt op de community. Met al je verschillende werkzaamheden heb je vast veel toe te voegen. 

Wat betreft je eigen vragen, stel ze vooral wanneer dat nodig is. Bijvoorbeeld wanneer de knie operaties eraan zien te komen. We denken graag met je mee! 

@Richard Lucas

Wat leuk dat je onze community hebt gevonden. Er zijn aardig wat leden die ook ervaring hebben met diabetes. Dus zeker een mogelijkheid om met elkaar in gesprek te gaan en tips en verhalen uit te wisselen. Ik denk ook meteen aan dit topic: Waar loop je tegenaan als je kind diabetes heeft? Misschien leuk om eens te bekijken als je dat nog niet hebt gedaan. 
En de groetjes aan Pim Smiley Vrolijk

Vaste bezoeker

Gebruiker heeft het bericht verwijderd