Stel jezelf voor!

Re: Stel jezelf voor!

Community Manager

@hogevonder @jvdzon Welkom! Leuk dat jullie de moeite hebben genomen jezelf voor te stellen hier. Klinkt alsof jullie beide, met verschillende redenen, veel met zorg te maken hebben. Ik vind het altijd zo mooi om te zien dat mensen zich inzetten voor de dingen waar zij zelf mee te maken hebben. Zoals jij @hogevonder in de medezeggenschapsraad van de gehandicapten zorg en@jvdzon als bestuurslid van de Psoriasispatienten vereniging. 

@jvdzon, bedankt voor dit mooie compliment. Als medewerker ben ik altijd erg trots als ik dit soort dingen leesSmiley Vrolijk

Hopelijk zien we jullie vaker terug hier op de community. En als jullie vragen hebben weten jullie ons te vinden.  

Nieuwkomer

Ik wilde liever mijn moeder voorstellen. Ze rookte niet en dronk heel sporadisch

een glaasje wijn. Ze had een groot gezin, de lichaamsbeweging kwam vanzelf wel. Misschien had ze iets meer groentes kunnen eten, dat doe ik zelf omdat ik

weet dat het belangrijk is maar het is tegenwoordig gauw zo'n overdreven hype

(net zoals geobsedeerd zijn door veganisme e.a.)

Mijn moeder werd erg oud, maar wel met de ziekte van Alzheimer.

Zelf zit ik dan maar iets meer, en leef ik misschien wat minder gezond, het levenseinde van mijn moeder hoop ik niet mee te maken.

Community Manager

Beste @Tanja 22, bedankt voor je openhartigheid en dat je ons kennis hebt laten maken met je moeder. Ik hoop dat je mooie herinneringen van/met haar je altijd zullen bijblijven en opvrolijken.

Welkom op de Zilveren Kruis Community!

Vaste bezoeker

Hallo Tanja ,

Welkom hier . En wat naar dat je , je moeder op deze manier hebt moeten verliezen !

Je bent ze al verloren voordat ze er werkelijk niet meer zijn. Het is en blijft een nare ziekte, en dat is nog zachtjes uitgedrukt. 

Maar denk persoonlijk dat het niet aan de leefwijze ligt . Jammer genoeg zijn ze er nog steeds niet achter hoe het komt dat de ene mens het wel krijgt en de andere niet. 

De hersenen blijven ook voor mediche op veel punten nog een raadsel .

Wens je heel veel sterkte toe met dit verlies 🌸🌺🌼

Lid verzekerdenraad

Wat doe je op de community?

Ik ben lid van de Verzekerdenraad en lid van de Communicatiecommissie. Deze laatste is opgericht om de communicatie tussen de leden van de Verzekerdenraad en verzekerden te bevorderen. Wij kunnen verzekerden natuurlijk alleen goed vertegenwoordigen als wij weten wat er onder hen leeft. 

Verborgen talent

Ik heb helaas weinig tijd, maar ik ben behoorlijk creatief. Gelukkig kan ik in mijn werk als communicatieadviseur ook wel wat creativiteit kwijt. 

Waar mogen we je 's nachts voor wakker maken?

Maak mij liever helemaal maar niet wakker. Als er iets met een van mijn dochters is (tweeling van 19) dan ga ik met liefde mijn bed uit. Maar verder, laat mij vooral maar lekker slapen. In de ochtend ben ik vaak al weer snel actief, vooral sporten doe ik graag in de ochtend.

Vaste bezoeker

Welkom Willeke ,

Lijkt me een uitdaging om cominicatie adviseur te zijn ! 

Heel veel plezier hier . 

Groet .

Mieke