Stel jezelf voor!

Re: Stel jezelf voor!

Gast

Ik ben John 67 jaar en doe bewust mee aan deze community, waarom er zijn teveel onduidelijkheden waar patiënten tegen aan lopen.

Ben diabetes II. Hypertensie, Leveraandoening door ongecontroleerd medicijn gebruik. Ik hoop dat de andere leden mijn voorstelling accepteren.

Met vriendelijke groet,

John

Community Manager

Welkom op de community @johnmaso. Ik moest erg lachen om het plaatje dat je erbij gedaan hebt Smiley LOL

Ik zie dat je al een aantal topics hebt geopend. Fijn! Dan kunnen we daar verder in gesprek. Bij vragen of onduidelijkheden weet je ons nu dus te vinden. Wellicht staan er interessante topics bij onze doelgroeppagina Diabetes.

Gast
Hallo John, welkom. Ik hoop dat deze community je antwoorden gaat geven. Groetjes Ernya

Starter

Goede middag

Mijn naam is Clapa. Ben geboren in 1940. Heb sinds enkele jaren COPD. Woon in Drenthe.

Ik heb mezelf bij deze community aangemeld om duidelijkheid te krijgen in de wirwar van vergoedingen. 

Groetjes Clapa 

Community Manager

Welkom @Clapa. Leuk dat je je hier even voorstelt. Ik zag dat je al een vraag gesteld hebt over COPD en fysiotherapie. Je krijgt daar nog antwoord op. Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust!

Highlighted

Starter

Mijn roepnaam is Gé van Dongen en ben al lang klant van zorgverzekeraar Zilveren Kruis.

Ik heb gewerkt als verzekeringsadviseur bij ABN AMRO.

Thans ben ik met pensioen.

Community Manager

Welkom @gvdongen! Zijn er bepaalde aandachtsgebieden waar jouw interesse naar uit gaat? En waarover je in gesprek zou willen? Of ben je vooral nieuwsgierig naar wat er besproken wordt op ons forum?

Starter

Beste Corine,

Goedemorgen.

Ik ben nieuwsgierig naar wat er op het forum besproken wordt.

Ook mijn tevredenheid spreek uit, dat ik dit jaar in het Amphia Ziekenhuis te Breda met succes geopereerd ben aan een buikvliesontsteking.

Met vriendelijke groet

Gé van Dongen

Community Manager

Fijn dat de operatie goed verlopen is en dat je tevreden bent @gvdongen!

Nieuwkomer

beste community,  ik heb me vandaag aangemeld als kritische zorggebruiker, de zorg kost ons allen veel geld , dus moeten we er zorgvuldig mee omgaan. Ik wil meedenken om de kosten te verminderen en de patienten zo goed mogelijk te bedienen.

Ik ga eens kijken in welke topics ik me ga mengen, mogelijk start ik een eigen topic.

greetz,  khede.

Community Manager

Welkom op de community @khede! Ik ben benieuwd naar jouw ideeën. Altijd goed om kritisch te zijn. Onder 'Deel je idee' vind je een overzicht van ideeën waarover we in gesprek zijn. Graag nodig ik je uit om met ons mee te denken!

Starter

Will Janssen, geboren in 1933 te Stein L. Dienstplichtig Kon. Marine, mooie tijd, veel gezien. Daarna ondergronds mijnwerker en mijnbouwkundig opzichter na 5 jaar studie en werken. Na mijnsluiting 4 jaar opleiding tot apparaten constructeur op kosten E.G.K.S. Vervolgens bouwkundig ontwerpen en tekenen.

Lid Zilveren Kruis vanaf 1960 nr 10.000 E.R toen Fl 100. Tevreden lid.

Een punt: Mijn vrouw kreeg toestemming om rugmassage 10 stuks.Rugkliniek Westhovens in Gulpen. Zeer tevreden. Echter niet gelezen 1 x per maand. M.i. onzin. 10 Per jaar blijft 10x€40 vergoeding. Masseuze vroeg in febr. tweede behandeling. Wij kregen deze NIET vergoed.

Groetjes. Will.

Community Manager

Wat ontzettend fijn dat je al zo lang bij ons verzekerd bent @Will-33! En wat goed dat je je weg op de community hebt gevonden. Ik vermoed dat je een van de oudste communityleden bent. Echt heel leuk!

Ik zie dat je ook een vraag hebt over een vergoeding. Daar wil ik graag iets over uitzoeken. Daarom stuur ik zo ook nog even een privébericht waarin ik wat vragen aan je heb. Zou je daarop willen reageren?

Bezoeker

FB_IMG_1535365535860.jpg

Bezoeker

Hallo Corine

Mijn naam is Willy Hesselink woon in Eefde!

Al jaren lid van het Zilveren Kruis! Naar volle tevredenheid Nog nooit problemen gehad

en zelfs toen ik mijn pols brak met vakantie in Limburg liep alles goed! Ga zo door 

Hartelijke groeten 

Willy

Community Manager

Wat leuk dat je jezelf hier voorstelt @WillyZiggers. En wat fijn dat je al zolang bij ons verzekerd bent!

Ben je helemaal hersteld van jouw onfortuinlijke polsbreuk? Wat sneu dat dat juist op de vakantie gebeurde Smiley Verdrietig

Ik hoop dat er wat topics op de community zijn die jou interesseren. Misschien is de groep 'Ouder worden' interessant? En als je vragen hebt, stel ze gerust!

Groetjes Corine

Vaste bezoeker

Hallo allemaal ,

Ik ben Mieke 58 jaar getrouwd met Peter. Hebben 4 kinderen .

Zijn beide ziek, Peter heeft de Ziekte van Crohn en wordt binnenkort na een mislukte 10de operatie voor de 11de keer geopereerd .

Zelf heb ik MS , Reuma en heb een hartinfarct en openhartoperatie op m’n 40ste gehad. En zit op het moment in een depressie ook samen met Peter 😉

We wonen in een aangepaste woning wat het leven wat makkelijker maakt.

Ik ben hier omdat het interesant is om mee te lezen / schrijven wat eral zo allemaal afspeeld binnen de zorg en de mensen !

Wijk af van bijna alle andere denk ik, bij de vraag “Waar kun je mij in de nacht voor wakker maken”. Mijn antwoord is Een broodje Shoarma🙈 .