Regels bij het gebruik van pijnstillers

Voorbijganger
Ik gebruik na een zware operatie in het AVL fentanyl pleisters. Volgens de bijsluiter en de huisarts is het na een gewenningsperiode weer toegestaan om zelf auto te rijden. Wat zijn de regels van het Zilveren Kruis in deze?

Regels bij het gebruik van pijnstillers

5 ANTWOORDEN

Re: Regels bij het gebruik van pijnstillers

Bewerkt 
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hoi Jan,

Wij hebben daar als zorgverzekeraar geen regels over, je autoverzekering zou ik wel even raadplegen. Is de operatie goed gegaan?

Groetjes, 

Valerie

PS Ik zie dat je dezelfde vraag nog een keer hebt geplaatst. Om het overzichtelijk houden heb ik deze verwijdert.

Fanatiekeling
Zilveren Kruis bemoeit zich hier niet mee ( vanuit de zorgverzekering). Maar bedoelt u misschien de autoverzekering van Zilveren Kruis/Achmea? Daaarvoor moet u bij hen zijn. Over het algemeen is het zo dat u gedekt bent  " als de dokter/apotheek het zegt".
Groet, Feina.

Webcare

Beste Jan,

Ik denk dat je dat het beste kunt raadplegen bij de apotheek / arts zoals Feina inderdaad aangeeft. Daarnaast is het goed om bij je autoverzekering navraag te doen of je dekking dan nog geldig is als je schade maakt. 

Wij hebben zelf geen autoverzekering. Onze collega's van Centraal Beheer hebben de autoverzekering in beheer, maar het kan zijn dat je daar natuurlijk niet verzekerd bent.

Hoop dat je zo voldoende informatie hebt,

Jochem

Voorbijganger

Aan iedereen die reageerde op mijn vraag

Hartelijk bedankt voor de reacties,

Ik heb een schriftelijke verklaring van mijn huisarts gekregen waarin hij verklaarde dat ik goed in staat ben om zelf auto te rijden.

Aan Valerie: De operatie is goed verlopen, maar ik heb nog wel een stukje te gaan voor ik er ben. Bedankt voor je belangstelling.

Met vriendelijke groet,

Jan Peperkamp

Webcare
Webcare

Hallo Jan, fijn dat je gewoon auto kunt rijden! Ik wens jou, ook namens Valerie, een spoedig herstel.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.