Problemen met wijzigen polis

Bewerkt 
Nieuwkomer

Dag,

Ik probeer al 2 dagen mijn polis te wijzigen via mijn zilverenkruis. Ik heb hiervoor TakeCareNow (collectiviteit) polis gehad van Agis, echter wil ik deze nu wijzigen naar een andere collectiviteit. Bij 'wijzigen van collectiviteit' krijg ik steeds een foutmelding bij het ophalen van mijn gegevens volgens het systeem. Doe ik iets verkeerd ? Kan dit probleem spoedig worden opgelost, aangezien het nu erg kortdag begint te worden voor 2016.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Problemen met wijzigen polis

6 ANTWOORDEN

Re: Problemen met wijzigen polis

Starter

Ik heb ook problemen met het wijzigingen van de polis. Ik krijg een foutmelding bij het opslaan:

Fout

Er is een onverwachte fout opgetreden.

Problemen met Microsoft SharePoint Foundation oplossen.

Moderator

@ibrahim42, Als ik zo lees wat je doet lijkt het mij niet dat je iets fout doet. Als verzekeringsnemer van de polis zou je gewoon je collectiviteit moeten kunnen wijzigen. Vreemd dat dit niet lukt! Krijg je de foutmelding al direct als je drukt op 'wijzigen collectiviteit'?

Als je problemen blijft houden, stuur mij gerust even een priveberichtje met je gegevens. Dan kijk ik met je mee.

@marksmit, Wat probeer je precies te wijzigen Mark? Is het ondertussen al gelukt? Laat het anders even weten, dan kijk ik ook met jou even mee.

Starter

@Michelle Bedankt voor je reactie. Ik probeer mijn collectiviteit te wijzigen (oude collectiviteit is niet meer beschikbaar). Ik kom tot stap 3 (3. Controleer uw wijzigingen). Als ik klik op Wijzigingen doorvoeren krijg ik een lelijke foutmelding. Ik zal de foutmelding sturen in een prive bericht.

Moderator

Graag! Zou je ook je relatienummer en postcode+huisnummer willen sturen? Dankjewel alvast. 

Fanatiekeling

Hallo Ibrahim42,

jij zegt "? Kan dit probleem spoedig worden opgelost, aangezien het nu erg kortdag begint te worden voor 2016.". 

Volgens mij kun je de collectiviteit nog wijzigen tot 1 februari en zelfs ook nog gedurende her verzekeringsjaar. ( maar dan niet met terugwerkende kracht). Ook aanvullende verzekeringen zijn nog tot 1 februari te wijzigen. 

Ik weet dit niet 100% zeker, dus het zou wel fijn zijn als iemand van zk dit zou willen bevestigen.

Groet, Feina.

Moderator

Goed dat je nog even bij ons vraagt of dit klopt @Feina. In dit geval zal het wijzigen van de collectiviteit in januari nog wel kunnen maar niet met terugwerkende kracht. Alle belangrijke wijzigingen hebben we op een rijtje gezet op onze website.