Problemen met Microsoft SharePoint Foundation oplossen.? Edge,FireFox,Chroom....

Nieuwkomer

Met mijn DigiD kan ik niet inloggen op mijnzilverenkruis,

krijg de melding;  Problemen met Microsoft SharePoint Foundation oplossen.

verder gebeurt er niets ?

Op andere DigiD sites kan ik gewoon inloggen zonder probleem.

• Zilveren Kruis Online

Problemen met Microsoft SharePoint Foundation oplossen.? Edge,FireFox,Chroom....

12 ANTWOORDEN

Re: Problemen met Microsoft SharePoint Foundation oplossen.? Edge,FireFox,Chroom....

Bezoeker

Die melding krijg ik ook als ik mijn digitale voorkeuren aan klik!!.

Re: Problemen met Microsoft SharePoint Foundation oplossen.? Edge,FireFox,Chroom....

Moderator

Hoi Dick en BvL,

Goed dat jullie hier het signaal melden. Ik heb net contact gehad met mijn collega's van de afdeling online. Gisteren waren er inderdaad wat problemen, die zouden nu moeten zijn opgelost. Heel toevallig was er rond het moment van de reactie van BvL een kleine hickup. Waardoor het dus inderdaad mogelijk is geweest dat je weer (tijdelijk) deze melding kreeg. 

Als het goed is zou alles nu dus moeten werken. 

Mijn collega blijft het na de hickup nog even goed in de gaten houden. 

Misschien nog handig om te weten, mochten mensen andere problemen ondervinden:

Webpagina over problemen met inloggen op Mijn Zilveren Kruis. Met onder andere informatie over cookies verwijderen is hier te vinden. Ook hebben we hierover een community topic: hier

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Bezoeker

Helaas de fout zit er nog steeds in!!. Als ik digitale voorkeuren aanklik krijg ik deze fout.Zie afbeelding.

Moderator

Wat vervelend @BvL

Mijn collega zou graag naar je storing kijken. Er zijn namelijk geen algemene storingen bekend. 

Zou je mij je relatienummer willen toesturen in een privébericht? Dan kan ze er verder naar kijken. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Bezoeker

Dit probleem is sinds 01-01-2017 opgelost.!!

Moderator

Goed om te horen BvL! Fijn dat je het hier nog even laat weten. 

Bezoeker

ik krijg vandaag dezelfde fout, toen ik wilde inloggen bij Mijnzilverenkruis.

Bij andere sites kan ik wel gewoon inloggen.

Het probleem is weer teruggekomen, vrees ik Smiley Verdrietig

Moderator

@muis, wat vervelend. Heb je inmiddels al weer toegang gekregen tot Mijn Zilveren Kruis?

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb even contact gehad met mijn collega die gaat over Mijn Zilveren Kruis en je signaal doorgegeven. Er was nog niks bekend over een eventuele storing. Mocht het nog niet werken, dan willen we er even goed naar kijken. Daarvoor hebben we nog wat extra gegevens nodig, zoals de naam en versie van je browser. Hiervoor hebben we nu ook een handig formulier op de website, die deze informatie automatisch kan ophalen: Hulp bij problemen in Mijn Zilveren Kruis 

Lukt het nog niet, vul dan vooral het formulier even in. Kunnen mijn collega's meteen voor je aan de slag! Blijf ons gerust hier op de hoogte houden. 

Bezoeker

Sinds vandaag kan ik weer inloggen met Digid!

't Was kennelijk een kortdurend probleem Smiley Vrolijk

Moderator

Gelukkig Muis! Fijn dat het weer werkt. Bedankt voor het doorgeven Smiley Vrolijk

Nieuwkomer

Probeerde zojuist met DigiD in te loggen maar krijg dezelfde melding als hierboven, denk dat het probleem toch niet helemaal is opgelost

Moderator

Vervelend Jessica. Goed dat je het doorgeeft, geef ik het ook weer door hier binnen de organisatie!

Voor in de tussentijd, om je huidige probleem op te lossen: Heb je ook je gegevens ingevuld op de website? Om aan te geven dat je een storing hebt? Dan hebben mijn collega's meteen de juiste informatie om aan de slag te kunnen gaan.