Problemen bij invoeren declaraties via de app

Voorbijganger

Bij het invoeren van een declaratie via de app krijg ik na 25% een zwart scherm en even later de melding dat de app gestopt is. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar de app laat continu hetzelfde zien.

Een paar maanden geleden werkte het nog als een zonnetje. Een oplossing?

• Zilveren Kruis Online

Problemen bij invoeren declaraties via de app

6 ANTWOORDEN

Re: Problemen bij invoeren declaraties via de app

Moderator

Hoi @JJHein. Bedankt voor het doorgeven van deze foutmelding. Vervelend dat het niet meer werkt!

Ik heb hem uitgezet mijn collega's die over de app gaan. Van mijn collega's begrijp ik dat meldingen als deze niet zo vaak voorkomen. Het zijn dan vaak de uitzonderingen. Dus ik heb nu ook nog geen gemakkelijke oplossing voor je. 

Mijn collega's willen er wel even goed naar kijken. Daarvoor is wat extra informatie nodig. Zou je kunnen aangeven welk merk en type telefoon je gebruikt? Daarnaast willen we ook graag weten welk soort en welke versie operating systeem (OS) je telefoon heeft. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voorbijganger

Goedemorgen,

Bedankt voor het oppakken.

Het Merk is een Samsung Galaxy 2 GT-19100

Android 4.1.2

Bij voorbaat dank.

Moderator

@JJHein

Bedankt voor de informatie. Volgende week is er een overleg met de bouwers van de app. Dan wordt er naar een aantal van dit soort specifieke meldingen gekeken. Om verder te onderzoeken waar het fout gaat. 

Ondertussen heb ik nog één vraag (namens mijn collega). Dit zou kunnen helpen in de analyse:

Krijg je deze melding bij elke foto of alleen bij een specifieke nota? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voorbijganger

Goedemiddag, bij 1 nota maar wel met verschillende foto's.

Moderator

Bedankt voor je toelichting JJHein. Ik ben nog in afwachting van een reactie van mijn collega's naar aanleiding van hun overleg. Zodra ik meer weet hou ik je op de hoogte!

Moderator

Bedankt voor het wachten @JJHein.

Inmiddels heb ik informatie gekregen van de ontwikkelaars van de app. Ik heb helaas geen oplossing voor je, voor deze specifieke nota. Van de duizende uploads per dag gaan er enkele niet goed. Het is erg lastig om te zoeken waar precies het probleem ligt. Dit komt ook door de grote diversiteit in toestellen en specificaties. 

Het is wel duidelijk dat het opgelost moet worden. De ontwikkelaars hebben nu 2 zaken waarop gefocust wordt. Eén daarvan zijn de declaraties die afgebroken worden. Waar jij dus ook last van hebt. De ontwikkelaars werken hier nu aan. Jouw situatie is meegenomen als één van de voorbeelden. 

Helaas nu op dit moment geen oplossing voor de huidige nota. Maar wel een bedankje, voor het delen van het signaal en de vervolg informatie. Dit helpt onze ontwikkelaars weer verder. 

Heb je de nota inmiddels al op een andere manier kunnen declareren? Op deze pagina lees je meer over declareren en de verschillende mogelijkheden.