Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Nieuw design community

Re: Nieuw design community

Community Manager

@HSS, wat vervelend!

Ik begrijp dat je graag de e-mails zou willen ontvangen, maar dat niet gebeurd. Ondanks dat je het zelf hebt aangegeven in het systeem. Goed dat je even aan de bel trekt. En natuurlijk leuk om te horen dat je graag wil blijven meepraten, maar dat gaat een beetje lastig zonder die meldingen Smiley Vrolijk 

Vreemd dat je ze nu niet meer krijgt terwijl je het wel hebt ingesteld. Kreeg je in het verleden wel de e-mails?

Mijn advies: kijk even goed in je persoonlijke instellingen. Gewoon om te controleren of dat alles nog wel staat zoals jij zou willen. Ik zou denken van niet als ik je bericht zo lees.

Uitleg (voor de zekerheid): Nu kan je, na het inloggen, rechts boven op je account naam en avatar klikken. Je krijgt dan een nieuw scherm aan de zijkant. Klik dan op mijn abonnementen. Dan kom je automatisch in het tabblad 'abonnementen en bladwijzers'. Vervolgens kan je bij het tabblad meldingsinstellingen aangeven wanneer je e-mails wilt ontvangen en waarvan.

Als ik je hier nog mee kan helpen, laat het even horen! 

Het kan voorkomen dat de e-mails in je spam bak terecht komen, als goed om ook even in de gaten te houden. 

Laat je even weten of het is gelukt? Zo niet, dan gaan we gewoon verder kijken! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Vertrouwd gezicht

Krijg nou toch de tandjes!? Ik kreeg voorheen - maar dan praat ik over de tijd van de oude lay-out - inderdaad altijd 'gewoon' e-mailnotificaties. Ik had nu bij mijn 'Voorkeursopties' achter 'Abonneer mij automatisch op onderwerpen en reviews waaraan ik deelneem' een vinkje geplaatst. Ik begrijp nu dat het heel onnozel was om te veronderstellen dat het dan allemaal dik voor de bakker was. Ik had dus bij het tabblad 'Abonnementen en Bladwijzers' bij de diverse opties ook nog eens vinkjes moeten plaatsen. Is het een heel domme opmerking dat ik dat nogal dubbelop vind!? Als ik aangeef dat ik mij abonneer geef ik daarmee toch te kennen dat ik op de hoogte gehouden wens te worden? Wat verstaan de wijze webknutselaars daar anders onder? Daar ben ik dan wel héél benieuwd naar.

Maar goed, uiteraard heb ik bij het tabblad 'Meldingsinstellingen' nu bij de diverse instellingen aangegeven dat ik bericht wil ontvangen. Typisch genoeg stond alles ingesteld op 'Nooit'. Geen flauw benul wie bedacht dat ik verstoken wilde blijven van die meldingen. Ik niet natuurlijk.

Overigens zie ik bij die meldingsinstellingen nog niet of ik nu ook daadwerkelijk bericht ga krijgen wanneer er een Privébericht aan mij gericht wordt of zie ik dat over het hoofd?

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain

Bekend gezicht

Ik heb het allang opgegeven om het hier te snappen.

Zoek me rot op dit forum.

Krijg opeens weer dagelijkse samenvattingen vanuit het niet.

Bij mijn belletje stond net 24.

Maar als ik er op klik bestaat het kernknooppunt (?!?!?) Niet.

En wordt ik naar dit bericht gedirigeerd.

Vertrouwd gezicht

Eva S schreef: Laat je even weten of het is gelukt? Zo niet, dan gaan we gewoon verder kijken! 

Gooi mij maar in de knup, maar ik krijg nog steeds geen meldingen, terwijl ik - gezien mijn instellingen volgens bijgevoegd screenshot - van mening ben dat ik die wel zou moeten krijgen. En nee, ik vind ze ook niet in m'n spambox. Is mijn mening onjuist of is hier nou gewoon sprake van een bug?

ZK notificaties.png

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain

Webcare

We gooien je niet in de knup @HSS, mijn collega Raoul gaat je in een privébericht verder helpen!

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Vertrouwd gezicht

Haha, jammer dat je die uitdaging niet aanneemt. Overigens lijkt het nog steeds een lastige kwestie, want inmiddels ligt 'mijn geval' bij de technische ondersteuning. Wordt vervolgd denk ik dus.

Webcare

Reken maar dat onze technische toppers hier goed kijken naar jouw "geval".  We komen er zeker op terug bij je! :-)

Community Manager

@HSS Ik ben nog steeds voor je op zoek naar de oorzaak. Ik hou je op de hoogte.

Vertrouwd gezicht

Zo zeg, lastig 'geval' ben ik, hè? Kan ik even afspreken dat jullie mij iig een e-mail sturen als ik een PB krijg? Want dat vind ik toch echt heel vervelend als ik die mis.

Community Manager

@HSS Zeker vervelend. Het staat inderdaad nog steeds uit bij de leverancier, ik heb om een update gevraagd. Zodra ik meer weet laat ik het je weten. @Eva laat even weten hoe we de rest het beste kunnen oppakken.

Vertrouwd gezicht

Top!