Nieuw Digitaal Overzicht niet te openen als .PDF bestand

Starter

Vandaag heb ik per mail te lezen gekregen dat er een Nieuw Digitaal Overzicht is binnen gekomen onder Ontvangen Post.
Dit overzicht kan ik normaal dmv. een link openen in een Nieuw Tabblad in Microsoft Edge of Google Chrome.
Nu kom ik erachter dat dit NIET WERKT en hetzelfde Overzicht met andere overzichten over 2016 opnieuw wordt geopend in een Tabblad. 

Zijn er meer mensen die ditzelfde probleem ondervinden? Zou het een ICT-pobleem zijn, zo, ja dan hoop ik dat iemand van de helpdesk dit door kan spelen en mij kan helpen.

• Zilveren Kruis Online

Nieuw Digitaal Overzicht niet te openen als .PDF bestand

3 ANTWOORDEN

Re: Nieuw Digitaal Overzicht niet te openen als .PDF bestand

Medewerker

Goedemiddag Frank1969,

Het is een bekend probleem sinds kort. Momenteel werken wij hard aan een oplossing. Dit is hoogstwaarschijnlijk na het weekend opgelost.

Dank voor je bericht!

Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Starter

Imiddels is het probleem opgelost. Als ik op de link klik wordt er nu een .PDF bestand geopend, zonder dat er een nieuw Tabblad wordt geopend!

Webcare
Webcare

Fijn dat het is opgelost, bedankt voor je terugkoppeling!
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.