Waarom kun je niet meer mailen met zilverenkruis?
Ik heb geen enkele behoefte om te chatten.
En mijn vraag is echt het allereenvoudigste met een simpel mailtje op te lossen.
-Adreslijst van aangesloten huis- en tandartsen in mijn toekomstige woonplaats.
Dat werkt ook niet per telefoon.
hoi @Mara
een arts of tandarts zoeken in je nieuwe woonplaats kan via de zorgzoeker
https://zorgzoeker.zilverenkruis.nl/
voer daar huisarts of tandarts in en je kunt daarna zoeken op je nieuwe woonplaats.
bij alle gevonden artsen staat ook of ze al dan niet een contract hebben.
bij tandarts kom je op de site https://www.tandarts.nl/
op https://www.zorgkaartnederland.nl/ kun je reviews terug vinden van je mogelijke nieuwe huisarts, maar ga ook zeker op kennismakingsgesprek bij artsen voor je definitief een nieuwe huisarts kiest, per slot van rekening is jouw goede gevoel het belangrijkst bij de keuze, niet de review van een onbekende patient.
succes met de zoektocht,
groet mike
Dank je
Hallo Mara,
Tijdens onze openingstijden kan je niet mailen omdat het contact per mail langer duurt dan bellen of chatten.
Kom je er uit met de informatie die Mike (dank!) heeft gegeven?
Groet, Kim
Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.
En wat is er erg aan langer wachten?
We hebben niet allemaal haast hoor.
Dag Mara,
Je mag ons ook zeker mailen hoor: basisverzekering@zilverenkruis.nl. We merken alleen dat contact via de mail soms wat omslachtiger is en minder direct. Neemt niet weg dat als jij ons liever mailt, je dat zeker moet doen.
Wat betreft je vraag heb ik nog een extra tip. Wanneer je verhuist kan de Zorgcoach je helpen bij het vinden van een huisarts die nog plek heeft. Alle contactinfo van de Zorgcoach vind je op deze pagina onder het gedeelte 'wachtlijstbemiddeling'.
Laat het me weten als je nog meer vragen hebt!
Groeten,
Bas