Mijnzilverenkruis.nl werkt niet

Nieuwkomer

Ben net 2 uur bezig geweest om via mijnzilverenkruis.nl te wijzigen in de polis van 2018. Zonder resultaat. Ook na tig keer opnieuw inloggen met DIGID laat de website alleen de oude aanbieding 2018 zien en niet mijn wijzigingen. Dan toch maar bellen morgenochtend .... balen dit en zonde van mijn tijd. Ben ik de enige die dit probleem heeft?

Mijnzilverenkruis.nl werkt niet

2 ANTWOORDEN

Re: Mijnzilverenkruis.nl werkt niet

Nieuwkomer

Kan ook niet inloggen ,sms code aangevraagd , maar ook hiermee  wordt ik er steeds uitgegooid bij Zilveren Kruis 

ook in de vorige weken 

vreselijk vervelend

Re: Mijnzilverenkruis.nl werkt niet

Community Manager

Hallo @HansdeVos welkom op de community.

 

Mijn Zilveren Kruis kan inderdaad soms wat slechter bereikbaar zijn. Dat komt omdat er ontzettend veel mensen tegelijk willen inloggen. Je kunt het misschien op een later tijdstip nog eens proberen?

 

Soms helpt het ook om alle browsers af te sluiten, een nieuwe browser te openen en de cookies weg te gooien.

 

Je hebt nog tot 31 december 24:00 tijd om je polis aan te passen. Vaak is het in de avond en vroege ochtend minder druk en lukt het dan wel.

Fijne en veilige jaarwisseling alvast!