Melding van technische fout zorgzoeker

Fanatiekeling

Ik wil een ( moeilijk herhaalbare) fout in de zorgzoeker melden.

ik zocht op 'ziekenhuis', typte dit heel snel in, en drukte direct op " zoek". Mijn zoektrefwoord werd automatisch veranderd in 'bevallen in het ziekenhuis'. Het gevolg was dat de keuze voor het type polis niet verscheen. 

Ik heb daarna nog een paar keer proberen te herhalen en het is me nog een keer gelukt. Ik denk dat het komt omdat ik ipv op de zoekknop ongemerkt op een andere zoekterm terecht komt. 

Volgens mij is dit een technische onvolkomenheid die kwalijke gevolgen kan hebben voor de klant. Denk maar aan de klant die op basis van de verkeerde zoekterm verder gaat met het zoeken , en daardoor de keuze voor het type polis mist.

Groet, Feina.
  • Zilveren Kruis Online

Melding van technische fout zorgzoeker

7 ANTWOORDEN

Re: Technische fout zorgzoeker

Community Manager

Hoi @Feina, kan je aangeven wat je precies doet? Dus welk gedeelte van het woord je hebt getypt en of je dan op enter duwt of op een andere knop? Ik heb het zelf namelijk één keer kunnen reproduceren en daarna niet meer. Is dit op je Ipad, en wat voor Ipad heb je precies? Dan kunnen we kijken of we het kunnen reproduceren en of we er iets aan kunnen doen.

Wat betreft de kwalijke gevolgen denk ik dat dat op zich meevalt. De geselecteerde term (of je nu dat doet door na ziekenhuis de enter-knop te gebruiken of door de juiste term te kiezen uit het getoonde drop-down-menu) wordt getoond bovenaan de getoonde zoekresultaten en ook op de vervolgpagina's. Volgens mij is er op die manier voldoende informatie beschikbaar om misverstanden te voorkomen. 

Re: Melding van technische fout zorgzoeker

Fanatiekeling

Je hebt gelijk dat de nieuwe, onbewust gekozen term, wel blijft staan. 

Maar jullie hebben te maken met een ondeskundige, eenmalige gebruiker. Die heeft echt " ziekenhuis" ingetypt en niet iets anders. 

Groet, Feina.

Fanatiekeling

En het antwoord op je vragen moet ik je schuldig blijven. 

Ik heb een ipad air 2. En ik typte echt " ziekenhuis" volledig in , gevolgd door een klik op " zoek". Bij mij gebeurde het ook de eerste keer. 

Ik heb het nu proberen te herhalen maar het is me niet gelukt. Wel krijg ik de ene keer het resultaat voor " ziekenhuis" en de andere keer moet ik nog een keuze maken uit verschillende termen. Zie bijlagen. 

Groet, Feina.

Community Manager

Hoi @Feina, ik geef het door. Wat betreft de ondeskundige, eenmalige gebruiker verschil ik toch van mening. De vraag is ook hoe vaak het gebeurt aangezien jij en ik het allebei niet meer dan één keer kunnen reproduceren.

Fanatiekeling

Die ene keer is een keer teveel, juist voor de eenmalige gebruiker.

Groet, Feina.

Community Manager

@Feina Je mening is mij duidelijk.

Fanatiekeling

@Raoul, dat is goed.

Groet, Feina.