Melding van technische fout Community

Fanatiekeling

Ik kan geen priveberichten meer versturen, omdat het maximum bereikt is. Dit staat op 99.

Groet, Feina.

Melding van technische fout Community

8 ANTWOORDEN 8

Re: Melding van technische fout Community

Community Manager

Hoi @Feina, ik kan geen instelling vinden die het aantal priveberichten beperkt. Zou je het nog een keer willen proberen? Ik heb zelf meer dan 100 berichten verstuurd. De combinatie van die twee factoren doet me denken dat er een andere oorzaak moet zijn. Als het nog steeds niet lukt, dan hoor ik het graag. Dan kijk ik weer even verder.

Uitblinker

Hoi @Feina, @Raoul,

Misschien dat je als moderator meer mag versturen?

Maar ik als reguliere gebruiker van de community zit ook boven 99 verzonden en/of ontvangen berichten en kan nog steeds versturen

Groet mike

Fanatiekeling

Ik heb een testbericht aan @Raoul verstuurd en dat is gelukt. 

Groet, Feina.

Community Manager

Yes, ik heb het inderdaad binnen @Feina. Er zal een andere oorzaak zijn geweest. Fijn dat het weer werkt!

Fanatiekeling

@Raoul, Ik wilde een bericht aan Barth sturen. Dat lukt nog niet. Zie bijlage.

Groet, Feina.

Community Manager

@Feina bizar. Ik ga het uitzetten bij de leverancier en kom er later vandaag op terug.

Fanatiekeling

Ik heb Barth nu wèl een privebericht kunnen versturen! Zie bijlage

Groet, Feina.

Community Manager

Hoi @Feina,

Fijn dat het gelukt is. Ik heb navraag gedaan bij de leverancier, en die geeft aan dat er een ' floud protection' op zit. Dit houdt ondermeer in dat er automatisch voorkomen wordt dat een bericht twee keer wordt verstuurd wanneer iemand twee keer op 'verzenden' klikt. Het zou dus zo kunnen zijn dat je, door een slechte internetverbinding of een traag reagerende server aan onze kant, een tweede keer klikt terwijl de eerste verzend-opdracht nog niet is verwerkt. En dan blokkeert de 'floud protection' het tweede verzoek. 

Als het vaker voorkomt kan ik de instellingen aan laten passen zodat er meer berichten per minuut worden toegestaan.