Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Laatst beantwoorde berichten tab: geeft berichten van 4 weken geleden

Bewerkt 
Fanatiekeling

Dit forum werkt niet goed. Als ik de tab " laatst beantwoorde berichten " klik, verschijnen berichten van 4 weken geleden.
En als ik de tab " onbeantwoorde berichten" kies, komen er topics die WEL beantwoord zijn. Dus ik begrijp het niet meer.

Groet, Feina.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Laatst beantwoorde berichten tab: geeft berichten van 4 weken geleden

2 ANTWOORDEN

Re: Laatst beantwoorde berichten tab: geeft berichten van 4 weken geleden

Bewerkt 
Moderator

Hi Feina,

Ik snap de verwarring. Ik leg je graag uit hoe het zit: wanneer iemand een vraag stelt op het forum kun je deze terugvinden in het tabblad 'Onbeantwoorde berichten'. Wanneer iemand op deze vraag of stelling reageert blijft hij op deze plek staan. Pas wanneer de vraagsteller of een moderator het antwoord als oplossing accepteert zal de vraag verdwijnen uit 'Onbeantwoorde Berichten' en verschijnen in 'Laatst beantwoorde berichten'.

Zo kan de vraagsteller aangeven dat hij/zij een goed antwoord heeft gekregen waar hij/zij tevreden mee is of een moderator kan de vraagsteller een bevestiging geven van een antwoord wat hij of zij van een communitylid heeft gekregen. 

Ben jij de vraagsteller? Je ziet in dat geval bij de antwoorden op je vraag rechtsonderin staan in een paars/roze button: 'Als oplossing accepteren'

Re: Laatst beantwoorde berichten tab: geeft berichten van 4 weken geleden

Bewerkt 
Community Manager

Hoi Feina,

Nog als toevoeging op het bericht van  @Michelle :

De tabbladen op de voorpagina gaan we binnenkort aanpassen zodat je ook de laatste comments ziet en niet alleen de laatste gestarte topic.

Groet,

Raoul