Korting jaarbetaling niet zichtbaar

 Bewerkt 
Nieuwkomer

Wanneer ik in Mijn Zilverenkruis mijn zorgverzekering wil wijzigen voor 2017 wordt de korting van 3% niet getoond die je krijgt wanneer je per jaar betaald. Ik heb gebeld met de ZK klantenservice en ze herkennen dit issue. Het zou op het polisblad goed moeten staan, maar toch vind ik dat een rare situatie.

 

Ik moet nu mijn wijziging bevestigen terwijl er een verkeerd bedrag staat. Iemand anders ook ervaring mee?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Korting jaarbetaling niet zichtbaar

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: Korting jaarbetaling niet zichtbaar

Community Manager

@Sietse Goed dat je het nog even dubbel checkt. Het is inderdaad bij ons bekend, daarom laten we online ook een melding zien dat eventuele kortingen niet zijn meegenomen in wat er getoond wordt. Je kan de wijziging online gewoon doorvoeren, en dan komt het daarna inderdaad goed te staan op het polisblad. Je kan eventueel ook de wijziging doorvoeren, dan even wachten, en dan de overzichtspagina in 'Mijn Zilveren Kruis' opnieuw laden. Daar wordt dan wel het juiste bedrag getoond. Helpt deze informatie Sietse?