Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Kan nooit inloggen met digid.

Bewerkt 
Nieuwkomer

Hallo,

Ik ga bij jullie weg (overstappen met genot) als jullie de service naar mij niet oplossen het kost geld om zoiets te realiseren en ik krijg niet de juiste zorg en/of service die jullie aan je klanten beloven. Het kost mij tijd om jullie te bellen te benaderen het proberen uit te leggen. Waarom gaat er van alles mis in Nederland?

Foutje kan gebeuren maar meer dan 1 jaar word je er toch helemaal gestoord van dat is letterlijk 1 a 2% van een mensen leven zomaar veprutst in relatie tot de zorgverzekeraar.

Alles word duurder sjonge jonge geld geld geld. Zijn de bazen niet tevreden of kunnen ze zelf hun luxe niet meer behouden. We willen allemaal imponeren. Doe maar, carriere maken, voordat de bom valt, werken aan je ziekenfonds voordat de bom valt. Die nummer "Doe maar"van 1984 is precies zoals het nu is. Complete gekkenhuis.

Ik ben sinds 2012 weer terug in Nederland ik heb er niet voor gekozen. Want tja een vrije leven bestaat niet. Alles is relatief en zo ook dit bericht. Als je dit leest dan lijkt het net alsof ik met je praat. Ik klink misschien wel boos? (kan niet er komt geen geluid uit de teksten die ik schrijf)  maar ik typ dit met een grijns op mijn gezicht. Ik zou graag heeeeeeeeel graag willen weten. Wie er niet zijn functie naar behoren uitvoerd want.....kom op nou....het probleem is namelijk nog steeds niet opgelost.

Zie link onder.

Link naar afbeelding (error)

Fijne middag en proost!

PS: Mij alleen bellen wanneer er een oplossing is gevonden. De tijd kan beter worden besteed aan het oplossen van HET probleem. Niet door de tijden te vullen met het doen alsof.

Artikel 7: Vrijheid van meningsuiting

Vriendelijke groet,

KB

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Kan nooit inloggen met digid.

3 ANTWOORDEN

Re: Kan nooit inloggen met digid

Bewerkt 
Moderator

@KervynBloemberg Fijn dat je je verhaal hier doet. Zelfs met een grijns op je gezicht! Je geeft aan dat je al ruim 1 jaar met dit probleem loopt. Dat is wel erg lang! Ik wil dit graag verder laten uitzoeken. Maar daarvoor heb ik wel wat gegevens nodig. Dus nog geen telefoontje. Maar zou je wel in een privé bericht je relatienummer willen toesturen?

Kan verzekering niet wijzigen

Nieuwkomer

Hallo,

Ik zou graag mijn verzekering willen wijzigen maar als ik op ''wijzegingen doorgeven'' en daarna '' Zorgverzekering wijzigen'' druk dan staat er: ''U BSN is niet bekend, bij zilveren kruis, sessie wordt beïndigd'' hoezo is dit? ik ben al jaren verzekerd bij zilveren kruis (vroeger Agis) en ik kan gewoon normaal inloggen met Digid, maar als ik mijn verzekering wil wijzigen lukt dit niet.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Re: Kan verzekering niet wijzigen

Moderator

Hoi Salah, dat klinkt inderdaad alsof er iets mis gaat. Ik heb gesproken met mij collega's van de afdeling Online en zij zouden graag voor je kijken wat er mis gaat. Zou je mij in een priveberichtje jouw relatienummer en geboortedatum willen toesturen? Je doet dit door op mij avatar te drukken. Je komt dan op mijn profiel en aan de rechterkant kun je mij een priveberichtje sturen.

Alvast bedankt!