Kan beter een andere zorg verzekering kiezen

Starter

Heb reeds 5 activerings codes ontvangen ben ruim 1,5 week bezig om bij mijn zilveren kruis geg. Te komen hetgeen nog steeds niet lukt neem nu een goede ICT in dienst.

ik heb mijn codes nog niet geheel ingevoerd of ik zie sessie verlopen 

tel. [Telefoonnummer verwijderd door moderator]

Kan beter een andere zorg verzekering kiezen

4 ANTWOORDEN 4

Re: Kan beter een andere zorg verzekering kiezen

Fanatiekeling

Zilveren Kruis wil je graag als klant. Maar als het niet naar je zin is, kun je de polis tot 14 dagen na ontvangst zonder reden opzeggen.

Groet, Feina.

Webcare

Goedemorgen Gerrit,

Ik kan me goed voorstellen dat dat behoorlijk frustrerend is! Gaat het om de activeringscode die je per brief van DigiD ontvangt of de sms-verificatie van ons?

Vriendelijke groet, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Starter

Het ging om jullie sms nu na 3 weken kan ik blijkbaar wel weer inloggen met behulp 

van de helpdesk wat ook langer dan 15 min. Geduurd heeft .

Toen kon ik zonder hulp dit voor elkaar krijgen. Maar waarom zo,n moeilijk systeem 

oudere mensen lukt dit toch bijna niet meer.!!

Community Manager

Fijn dat het inloggen uiteindelijk wel gelukt is @GerritVDiepen! Er zijn meer mensen die inloggen moeilijk vinden. In ons blog 'Inloggen met DigiD en sms-controle roept veel vragen op' leggen we uit waarom we vinden dat inloggen in 2 stappen toch nodig is. Helpt deze uitleg misschien een beetje?