Is mijn opzegging via e-mail goed gegaan?

Nieuwkomer

Ik mijn Zorgverzekering opgezegd per 30-12-2015. Ik heb een e-mail ontvangen vanaf 25-11-2015 dat het in behandeling is en zou binnen 10 werkdagen een bevestiging krijgen, maar dit heb ik nog niet ontvangen.

Wel heb ik een incasso opdracht via mijn bank voor het innen van zorgverzekering Zilverenkruis Achmea terwijl mijn familie en ik niet meer ingeschreven en woonachtig in Nederland zijn.

Kunt iemand me dit uitleggen?

 

 

  • Zilveren Kruis Online

Is mijn opzegging via e-mail goed gegaan?

1 ANTWOORD

Re: Is mijn opzegging via e-mail goed gegaan?

Moderator

Hoi Costiana, begrijp ik goed dat je je verzekering hebt opgezegd omdat je bent verhuisd naar het buitenland? Het kan zijn dat op het moment van jouw opzegging de premie al naar de bank was verzonden en daarom de premie alsnog is geïncasseerd. 

 

Omdat ik niet weet of dit bij jou de situatie is zou ik graag even met je meekijken. Zou je mij een prive berichtje kunnen sturen met je relatienummer, geboortedatum en BSN? Dan kijk ik even met je mee.