Is mijn opzegging via e-mail goed gegaan?

Voorbijganger

Ik vind dat community gedoe maar nix, ik wil gewoon een email versturen en antwoord ontvangen, een community is een beschermde omgeving voor de verzekeraar. waar iedereen zich gedraagt omdat gegevens bekend zijn. dus geen haat e mails meer met klachten. zo wil de verzekeraar het. je krijgt zogenaamd persoonlijk antwoord. ik heb mijn basisverzekering opgezegd op 31 december via email, op 4 jan de klantenservice gebeld . na 13 minuten wachttijd, ik ben pre pay, ze konden niet terugbellen, werd verteld dat ik openstaande posten had en de verzekering niet kon opzeggen, hoeveel dan wel? 2 euro 50 van 2015 en 7 euro 10 van jan 2016. ik wacht nog steeds op mijn email bevestiging opzegging basisverzekering, de mail dat ik lid ben van de zilv kruis community kwam na 5 minuten. hoi

• Beleid
  • Zilveren Kruis Online

Is mijn opzegging via e-mail goed gegaan?

4 ANTWOORDEN

opzeggen antwoord

Voorbijganger

Voer hoofdtekst inik heb op 31 december mijn basisverzekering opgezegd via email . kunt u mij zo snel mogelijk antwoorden of dit gelukt is. ik wil mijn aanvullende 2 sterren behouden

Re: community

Webcare

Hoi @reinier1 Goed dat je toch de community kiest voor je vraag.  Natuurlijk krijg je persoonlijk antwoord. De telefonische bereikbaarheid was de laatste dagen van het jaar niet zoals we gewend zijn. De enorme drukte zorgde voor een wachtrji waar we niet tegen op konden boksen. Snap dat je hiervan baalt.

Is er sprake van een premie achterstand? Dan is overstappen niet mogelijk. Dit is wettelijk bepaald.

Je hebt nog geen antwoord op je e-mail begrijp ik, ook hierin vraag ik je begrip voor de drukte.

Ik wil je helpen door je polis na te kijken, stuur mij svp een privébericht met je relatienummer + je BSN.

Handig als je ook je 06 erbij doet.

vriendelijke groet,

Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voorbijganger

Voer hoofdtekst in krijg ik een bericht van pauline van webcare die dus duidelijk bij mijn mailadres gegevens kan, die persoonlijk aanbiedt om naar mijn polis te kijken, daar heeft ze wel wat prive gegevens voor nodig zoals 06 nummer, relatie nummer en bsn nummer. is dit niet precies waar voor gewaarschuwd wordt. deel geen gegevens met onbekenden op het web. gelukkig weet ik niet hoe ik haar een prive bericht moet sturen. en als ik het al wist deed ik het nog niet. ik wil gewoon een email met bevestiging van mijn opzegging, of de mededeling dat dit niet is gelukt. ik heb geen tijd voor dit gelxl ik moet nog een nieuwe goedkopere basisverzekering afsluiten.

Moderator

Reinier, ik snap dat je graag duidelijkheid wil. Zoals je hopelijk ook begrijpt kan ik je die duidelijkheid niet geven wanneer ik niet met je mee kan kijken naar jouw gegevens. Je kunt telefonisch contact opnemen om direct met 1 van mijn collega's te spreken. Je kunt met ons chatten via de website of contact opnemen via e-mail. In alle gevallen hebben we gegevens van jou nodig om antwoord te geven op je vraag.

Als ik je kan helpen, laat het gerust weten! Ik help je graag. Wanneer je hiervoor de community liever niet gebruikt kun je mijn andere opties gebruiken via zk.nl/contact