Highlighted

Is er een fout geslopen in de app?

Geregelde bezoeker

Ik wilde een declaratie indienen via de app. Ik had een pdf-bestand ontvangen van de fysio en opgeslagen op mijn telefoon. 
Op de app kies ik voor "declaratie indienen" , daar kies ik voor "bestand", met als doel het bestand te gaan ophalen ennnnnn dan gaat ie naar mijn fotorol, dus ik kan alleen maar een foto kiezen, maar dat wil ik niet, ik wil de pdf doorsturen. 

Dit is gekomen na de update van de app, ik kan me herinnering dat het vroeger wél werkte en daar was ik uiterst tevreden mee. 
Kunnen jullie óf de oude versie weer terugzetten in de App Store óf het probleem door IT laten oplossen? 
Groet,

jim

Is er een fout geslopen in de app?

9 ANTWOORDEN 9
Highlighted

Re: Is er een fout geslopen in de app?

Lid verzekerdenraad

hoi @jvdzon ,

even nagekeken bij mijzelf,
app versie is daar 3.1.4(108) (gedateerd op 25 okt 2019, de laatste versie dus voor android)

en hier kan ik, als ik een declaratie wil indienen op het plusje klikken en daarna kiezen uit "maak een foto" of "kies bestand"
PDF kiezen lukt dus nog wel bij de huidige (android) versie van de app.

groet mike

Highlighted

Geregelde bezoeker

Ha Mike,

ik zit op versie 3.1.2 van een paar maanden terug. iPhone App Store laat de exacte datum niet zien. 
Op de iPhone lukt het dus niet. 
Hopelijk pakt zilveren kruis dit op naar aanleiding van deze melding. 

groet, 

jim 

Highlighted

Geregelde bezoeker

Is mijn bericht nog doorgekomen bij de ontwikkelaars? 
dat de iOS versie van de declaratie app geen bestanden meer accepteert? 
ik zie nog geen update in de App Store. 

groet, 

jim

Highlighted

Webcare

Goedenavond jvdzon,

Excuses voor de late reactie. Ik kom gedeeltelijk tot dezelfde conclusie als Mike. Heb nog wel aanvullende vragen:

Wanneer je bij declaraties zit en je klikt op '+' en vervolgens 'Kies bestand', dan kun je linksboven de locatie op je telefoon kiezen. Je drukt dan op de 3 horizontale streepjes. Als je daar kiest voor een map die .pdf-bestanden bevat, kun je die bestanden dan ook selecteren?

Hoor graag even of het lukt of waar het misgaat.

Groeten, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Highlighted

Geregelde bezoeker

Wanneer je bij declaraties zit en je klikt op '+' en vervolgens 'Kies bestand', dan kun je linksboven de locatie op je telefoon kiezen. Je drukt dan op de 3 horizontale streepjes. Als je daar kiest voor een map die .pdf-bestanden bevat, kun je die bestanden dan ook selecteren?

Ha Michiel, 

Nee... 🙂 

Ik klik op '+' en dan op 'Kies bestand' en dan gaat de app direct naar mijn foto's toe. Ik krijg helemaal de kans niet om een bestand te selecteren. Vroeger, in een eerdere versie van de app, die ik een tijd niet gebruikt heb omdat ik niets te declareren had, kon dat wel. Nu niet meer dus. 

Groet, 

Jim 

Highlighted

Webcare

Goedemorgen jvdzon, 

Als je op de + hebt geklikt zou er een pop up moeten komen met

Maak een keuze: 

Maak een foto

Kies bestand 

Selecteer een PDF

Annuleren

Als je hier kiest voor Kies bestand ga je naar je foto's als je kiest voor Selecteer een PDF kan je een PDF kiezen en verzenden. 

Laat je me weten of dit is gelukt? Als het niet gaat zou je me dan een printscreen willen sturen van je scherm nadat je op het + -je hebt geklikt en je IOS versie willen doorgeven?

Groeten Andrea

Highlighted

Geregelde bezoeker

Ha Andrea, 

kennelijk heb ik het nog steeds niet goed beschreven :cathappy: 

ik start de app

ik kies declaratie indienen

ik kies voor “nee” aan de onderkant bij tandarts 

ik klik op de “+”. 
ik krijg een popup (de pop up laat zien “maak een foto” en “Kies bestand”, de optie “Selecteer een PDF” staat niet in de popup.

ik kies “Kies bestand” 

en vervolgens gaat hij naar de app photos, zoals je in onderstaande afbeelding kunt zien. 

ik krijg dus niet de mogelijkheid om een pdf in te dienen. In een oudere versie, twee jaar terug, lukte me dat wel.

ik zit op iOS 13.3.1 (de allerlaatste versie)

ik heb een iPhone X

en jullie laatste versie van de app staat erop 3.1.2

groet,

jim

Dit scherm krijg ikDit scherm krijg ik

Highlighted

Geregelde bezoeker

Deze is nu opgelost. 
Het antwoord is simpel, mijn zilverenkruis app moet toegang hebben tot de iCloud, dan duikt het kiezen van het pdf-bestand weer op in het menu en werkt het weer. 

Dank aan support voor de tip. 
jim

Highlighted

Webcare

Hai Jim,

Goed te horen dat het is opgelost! Ik ben ook altijd blij met zo'n goed support team wat ons kan helpen. Mocht je nog eens tegen iets aanlopen weet je ons te vinden. 

Fijn weekend. 

Groeten Andrea