Inzage zorgkosten 2016 en 2015

Geregelde bezoeker

Goedemiddag Mensen

hierbij even n vraag over "mijn zilveren Kruis" 

al n paar weken kan ik niet naar de zorgkosten kijken van de voorgaande jaren, 

mijn vraag is waarom kan dat niet?

en hoelang duurt dat nog?

ook heb ik al medicatie gehaald bij de apotheek dit jaar maar dat zie ik er ook niet bij staan.

alvst bedankt Merlijn Dijkman

Inzage zorgkosten 2016 en 2015

9 ANTWOORDEN

Re: inzage zorgkosten 2016 en 2015

Community Manager

Hoi @MerlijnDijkman,

Naar welke voorgaande jaren ben je opzoek? Via 'Mijn Zilveren Kruis' kan je de afgelopen 3 jaar terugzien. Als het langer geleden is, dan kan dat helaas nog niet via 'Mijn Zilveren Kruis'. Als je die 3 jaren niet kan zien dan moeten we even verder zoeken waar dat fout gaat. 

Sommige rekeningen worden later bij ons ingediend en zie je daarom nog niet terug in het overzicht. Heb je de medicijnen zelf betaald of kon je ze zo meenemen?

Geregelde bezoeker

hallo Raoul

het gaat om t jaar 2015 en 2016

en om medicatie die ik kon meenemen 8 soorten voor 3mnd .

en ook om de huur van mijn apneu slaap apparaat

met vriendelijke groet

Community Manager

@MerlijnDijkman Als het goed is, is dat in te zien via Mijn Zilveren Kruis. Als je links onderaan de eerste pagina kijkt staat daar 'Mijn zorgkosten'. Als je daarop klikt zie je op de volgende pagina rechts bovenaan een keuzemenuutje waarin je het jaar kan selecteren. Alle bij ons ingediende zorgkosten in dat jaar vindt je op die pagina. Wil je laten weten of het lukt? Als je er niet uitkomt kijk ik graag even met je mee. 

Geregelde bezoeker

beste Raoul

Dank, het lukt nu wel weer. 

met vriendelijke groet Merlijn

Uitblinker

hoi @Raoul,

Schermopname (127).pnggebeurt bij mij ook nog steeds, iedere keer weer als je 2016 of 2015 wil inzien.

naaststaande afbeelding krijg ik te zien, iedere eerste keer dat ik heb ingelogd.
daarna gebeurt hetzelfde als ik 2015 wil bekijken.
ga ik daarna echter weer naar 2016, dan lukt het ineens wel, raar. is al zo vanaf het begin van het jaar.

groet mike

Community Manager

@diadino24 Hey Mike, bedankt voor het doorgeven.  Ik heb gevraagd aan @José N of ze er naar wil kijken. 

Community Manager

@diadino24 Hoi Mike, @José N kan het probleem helaas niet reproduceren. Er zijn wel meerdere meldingen over binnengekomen dus we gaan het verder analyseren. Dat kost wat meer tijd. Ik hou je op de hoogte goed?

Geregelde bezoeker

Raoul gij zijt goed bezig top hoor

alvast bedankt

Uitblinker

hoi @Raoul,

net nog even gekeken en nu werkt het ineens zonder problemen Smiley Vrolijk

zouden jullie het dan ongemerkt toch ineens opgelost hebben? Smiley Knipoog

groet mike