Ik wou chatten of mailen maar beide lukt niet helaas

Nieuwkomer

• Zilveren Kruis Online

Ik wou chatten of mailen maar beide lukt niet helaas

5 ANTWOORDEN

Re: ik wou chatten of mailen maar beide lukt niet helaas

Moderator
Moderator

Hallo @BoukjeStoker

Wat vervelend dat het niet lukt om met ons te chatten of te mailen. Kun je aangeven wat er mis gaat als je met ons wilt chatten? Dan kan ik uitzoeken waar dit door komt.

De e-mail optie is alleen beschikbaar als wij zijn gesloten. Het is dus niet vreemd dat het niet lukt om ons een e-mail te sturen. Als wij open zijn kun je ons bereiken via chat, whatsapp, social media en telefoon. Je kunt de openingstijden vinden op onze contactpagina. Als je ons toch een e-mail wilt sturen dan kan dat via de volgende pagina: e-mail

Wil je even laten weten of het gelukt is contact met ons op te nemen? 

Re: Ik wou chatten of mailen maar beide lukt niet helaas

Starter

is de chat funktie niet meer beschikbaar bij contact en service?

Moderator

Wat vervelend Hardjo, heb je inmiddels je vraag al kunnen stellen? Al is het op een andere manier. 

Misschien kunnen wij je verder helpen op de community? 

Er is voor zover ik weet op dit moment geen storing. Waar gaat het precies mis?

Het kan altijd wel helpen om het eens op een ander apparaat te proberen. Of op hetzelfde apparaat je cookies verwijderen of een incognito pagina openen. 

Laat je even weten of we nog wat voor je kunnen doen Hardjo? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Starter

Beste Evi,

ik heb altijd op mijn laptop kunnen chatten met Zilverenkruis maar ik zie die optie niet meer bij service en contact.

Maar los daarvan heb ik toch een vraag omtrent een declaratie.....ik heb laatst 2 declaraties ingediend en beide worden wel vergoed maar steeds wordt het toch verrekend zodat ik toch weer moet gaan bijbetalen.

In dit geval werd het verrekend met een nota van Bergmann kliniek vanwege een mri scan..terwijl een mri scan 100%vergoedt wordt....hoe zit dat nu eigenlijk?

Webcare
Webcare

Goedemiddag Hardjo,
Wat balen dat het chatten niet meer lukt met de laptop. Heb je de tips van Eva al geprobeerd? Dus je cookies verwijderen of via incognito proberen. Dan moet het wel werken. 

Wat betreft je declaraties: ik vermoed dat wij de uitbetaling hebben verrekend met een rekening van het eigen risico. Ik wil wel nakijken hoe het precies zit. Stuur je mij een privébericht (klik op mijn naam en je ziet de knop staan) met jouw relatienummer, adres en geboortedatum?
Groet. Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.